Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För fan väx upp,,,,,,,,,, den gamla tråden var en seriös tråd som var till för att ge oss hojåkare en tankeställare och väckarklocka.

Kasst, inga blodiga detaljer i din rapport.
Men alla kan inte det och just därför så snälla håll det borta från tråden och skicka istället ett PM till den vederbörande som man tycker något om. Du verkar ha förstått och tack för det.
Jag tycker nog att vi behöver fler olyckstrådar här, så jag tänkte starta en där man kan hitta på egna olyckor.
Jag kan börja:
Vid 17.30 idag såg jag en HD-nånting som fick en highside på Västerbron så att både MC och förare flög över räcket. Ingendera är återfunnen.
För fan väx upp,,,,,,,,,, den gamla tråden var en seriös tråd som var till för att ge oss hojåkare en tankeställare och väckarklocka.
Läs den inte om ni inte gillar den, hur svårt kan det vara.
Det bör bannas regält på SH just nu,,,,,,,,,,,,,,
Hur borta är man om man måste läsa om en olycka för att begripa att olyckor sker? Nu när olyckstråden stängdes kommer ni inte att fatta att olyckor händer, därav gasar ni som fan och Swedie grusar vv:s nollvision. Puckon.![]()
Kanonsjälvklart ska vi ha en tråd där folk kan återge vad de har sett + sina gissningar på vad som har hänt.
Finns inget värre än trådar där ren fakta återges utan personliga värderingar, tragiskt att det finns folk utan liv som startar informationstrådar och samlar information i dem så vi med liv och kompisar tvingas läsa dem. Nästan så man borde banna dem som rapporterar i olyckstråden.
Är ju bara att jämföra
"Idag på Essingeleden är vid Kl 17 hade en Mc/bil olycka hänt i Norrgående riktning i höjd med Hornsberg. Det såg ut att vara en V-Max och killen hade inga direkta skyddskläder utan såg hur han var ganska skrapad på armarna när dom lyfte upp han på bår. Hoppas han klarade sig bra trots allt och han har lärt sig att asfalt ÄR hårdare än hud...och att med fullständig skyddsutrustning hade han klarat sig bättre."
eller från polisen.se
"16:58 CITY
TRAFIKOLYCKA, Essingeleden, E4. I norrgående riktning mellan avfarten Kungsholmen och avfarten Solna/Huvudsta, har en midre lastbil och mortcykel krockat. Ambulans och polis finns på plats. Motorcyklisten är förd med ambulans till sjukhus. Han klagade över smärta i rygg och nacke."
Klart mycket roligare och veta att det var en V-max och att killen var ganska skrapar på armarna, polisen nämnde ingenting om blod i sin rapport, jävla tomtar
Nä kanon fram med en klistrad tråd där folk får berätta vad de tror hände alltid kul att veta folks teorier, stanna gärna och fota skador på de inblandade, ju mer blod desto bättre![]()
Trodde inte det gick och missa att det var ironi.
Nä jag är inte helt säker på att det är fel ställe.
Det fanns en utomordentlig olyckstråd på forumet som trådstartaren av denna tråd lyckades sabba helt http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3698765#post3698765
Nu startar han en egen tråd istället och vill att folk ska skriva egna rapporter istället, då får vi istället för fakta en massa åsikter och egna tolkningar.
Vill man inte läsa olyckstråden så är det bara och ge fan i att öppna den, man behöver inte skriva sönder den och påstå att de som uppdaterar tråden inte har något liv och att de bara är ute efter att gotta sig i olyckor.
Hur tänker man då när man sabbar en tråd som består av fakta fullständigt och startar en ny där folk ska börja skriva egna skildringar?
TjenaIngen kommentar här jag skickaer ett PM En "Rak fråga hur kan den sabba en hel tråd"
Finns det ingen moderator som kan ta å låsa å ta bort sånna här skit trådar??
Jag har en liiiiiten känsla av att denna tråden om den inte redan har gjort det så kommer den spåra ut![]()
Har tagit bort mina inläg från denna tråd då jag hade missuppfattat och trodde att trådstartaren var en av de som hade sabbat ursprungstråden.
Dock tycker jag att man bör rensa ur den ursprungliga tråden och öppna upp den igen istället för att man ska behöva skapa nya trådar, där finns tidigare info samlad.
Tjena
Har inte fått något PM men kan lika gärna ta det här då det är jag som är slut i huvet... det var ju inte alls du som sabbade den förra tråden, av någon anledning fick jag för mig att det var du som skrev att de som letade upp info om olyckorna inte hade något liv utan bara gottade sig i olyckorna mm. Ber om ursäkt... var ju inte alls du som hade skrivit sånt och sabbat den förra tråden.
Dock tycker jag fortfarande att om man ska ha en olyckstråd så skall det vara saklig rapportering och inte vad folk tror sig ha sett.
Jag röstar för att man rensar och öppnar den ursprungliga tråden.
Nåja...i ärlighetens namn så hade trådstrtaren just ett sånt påhopp i sitt första inlägg som nu är editerat (om jag inte minns fel)
Sporthoj.com är inte vad den har varit.
fast så blir det antagligen när något går från ideellt arbete till vinstdrivande företag. ( kommer jag bli bannad nu ?)
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller