Ny olycka!

Låter inge vidare det du vart med om

Hoppas att du tillfrisknar utan någe komplikationer eller några men som du får dras med... Har väntat på att få höra nåt från dig själv i några dagar nu...

Gott mod och kry på dä :cool:

/lastu

Trauma mot centrala delar av kroppen låter inte skoj och benbrotten är inte att leka med det heller. Ge det dock några veckor så kommer du att må bra mycket bättre när kroppen hunnit återhämta sig från den första läkningsckocken.

Jag önskar ett snabbt tillkvicknande, bra blodvärden och att infektioner håller sig borta, så du snabbare blir av med febern, kommer upp i sängen och kan klämma på nattsköterskorna (de är av egen erfarenhet de läckraste donnor på denna jord :) ).

Vi får jämföra röntgenbilder sedan och mäta titanspikar...

För att tala ren svenska så är det förbannat skönt att få ett livstecken från dig Magnus. Se till att krya på dig nu och ska du glutta i sköterskornas urringningar så gör det för bövelen med lite stil.

Fan va tröttsamt jag vet hur det känns krya på dig

Mvh Blondie

trist!

alltid lika tråkigt när det händer men det låter ju som om du hade tur i oturen! i alla fall

när jag läser alla dessa inlägg så får jag upp två frågor i huvudet

1 är det verkligen värt att köra hoj??
2 hur många är det som lämmnar blod ??

krya på dig grabben!/oskar

ajajaj... ingen kul läsning det där direkt.. jag som tyckte att världen gick under när jag bröt benet och typ inte kunde gå ifrån rummet på en vecka..

krya på dig valmers.. :tummenupp

/Emil

TomK skrev:
Trauma mot centrala delar av kroppen låter inte skoj och benbrotten är inte att leka med det heller. Ge det dock några veckor så kommer du att må bra mycket bättre när kroppen hunnit återhämta sig från den första läkningsckocken.

Jag önskar ett snabbt tillkvicknande, bra blodvärden och att infektioner håller sig borta, så du snabbare blir av med febern, kommer upp i sängen och kan klämma på nattsköterskorna (de är av egen erfarenhet de läckraste donnor på denna jord :) ).

Vi får jämföra röntgenbilder sedan och mäta titanspikar...

Infektionsnivåerna är väldigt låga nu, men febern är kvar. Levern tycker inte att det är så kul heller, just nu. Fast sakta men säkert blir jag bättre.

Usch.... det låter som en väldig massa smääärta...!!! :sjuk

Hoppas du återhämtar dig snart...och att du inte får några men...

Du ska veta att det är många som tänker på dig... även om vi aldrig träffats så gör jag det oxå... känns ju lixom man lärt känna dig i skriftlig form.... ;)

Krya på dig nu... :tummenupp

//Madelene

Usch å fy å blä vad tråkigt... lider med dig mannen!

Skönt å höra att du är vid gott mod i alla fall. :)

Krya på dig!!!

//David

Gott att höra att det går åt rätt håll, hoppas infektionerna ger med sig helt snart. Det var nervöst att det gick så lång tid utan att vi viste hur illa det var.

En massa krya-på-dig önskar från Borås.

Seizure Later skrev:
Gott att höra att det går åt rätt håll, hoppas infektionerna ger med sig helt snart. Det var nervöst att det gick så lång tid utan att vi viste hur illa det var.

En massa krya-på-dig önskar från Borås.

Jodå, det tror jag att de gör. Levern kämpar med alla skador, det märks.

I dag har jag duschat för första gången på åtta dagar, hur skönt var det tro?!

Tack för alla hälsningar.

Krya på sig Valmers, :hej Det lät inget skönt iaf, ska ta det lungt i sommar med bågen, hoppas att du gör det med i fortsättningen. Har dom gett dig en dator att skriva på i sjukan?

Usch, fyfan, låter inget vidare.
Tur att du for in i stolpen med benen först iaf,,,

Kanske dum fråga men uppskattad hastighet?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park