Ny och vinterdeppig

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
Tjena allihop!
Fy tusan vilket skitväder. JAg bara haaaaatar vintern. Hojen fryser i garaget och jag har åk-abstinens. Högerhanden känns liksom lite sysslolös, så jag tänkte använda den lite på forumet så kanske vintern känns kortare.

O så har jag mage att klaga på vädret när jag bor i Skåne. Stackars er längre upp i landet!

I vanliga fall är jag ingen gnällspik vilket ni lär märka snart!

Kramisar :banana

en liten tröst i vintermörkret iaf... välkommen hit! alltid kul med lite tjejer här :tummenupp

kiwimaddog skrev:
en liten tröst i vintermörkret iaf... välkommen hit! alltid kul med lite tjejer här :tummenupp
Här ylar några tappra runt på skoter i ca. två decimeter snö...snart vår igen... :yoparty Välkommen!

välkommen... vintern behöver inte vara sysslolös bara för att det e kallt. hojen behöver säkert underhåll & ompyssling, varför tror du jag plockat ner min i bitar för :hihi

FAN varför kommer aldrin nåra tjejer från RÄTT ände av sverige till SH :huvet

hej...

.. och välkommen förstås. svärfar (eller whatever...) åkte en sväng på sin vrod häromdagen i skånelandet. så än går det om man bara vill. han badade iofs i sin ouppvärmda utomhuspool samma dag. själv förfryser jag vid tanken och stoppar hellre om mej med en filt och drömmer ljusa drömmar om vår och annat trevligt. hoppas du överlever tristessen i vintern så ses vi på vägarna! :)

HanneZ skrev:
Visst är det en skamm när tjejer har högerhanden sysslolös?
Men gubben, då! Vad faan ska man göra när man inte kan gasa med den :pannkyss förslag på aktiviteter inklusive utförlig förklaring krävs i tre bevittnade exemplar :hihi :hihi

wonderwizard skrev:
välkommen... vintern behöver inte vara sysslolös bara för att det e kallt. hojen behöver säkert underhåll & ompyssling, varför tror du jag plockat ner min i bitar för :hihi

Hrmmm, jo det behövs...raringen startar inte ens. Dåligt samvete till 100%. Jag vet att jag behöver fixa en del men det KAN bli lite svårt att få tebax alla grejjer på rätt plats, om du förstår vad jag menar...Fast jag e en jäkel på att lära mig, så jag kan ju FÖRSÖKA i alla fall. :banana

O så har jag mage att klaga på vädret när jag bor i Skåne. Stackars er längre upp i landet!

Tycker mer synd om er "där nere", regn och slask i flera månader :huvet . Nä då är det bättre med ett ordentligt värmande snötäcke som bjuder in till en uppsjö av aktiviteter som hjälper en fördriva tiden fram till mc-sesongens början. :hihi

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025