Ny och inte ens nybörjare!

• Thread starter Thread starter Snarret
  • Start date Start date

Snarret

Guest
Hejhej!
Jag är ny här!
Kör inget alls, eller har ens körkort, än, men jag är himla kär i att åka hoj och i väntan på att förverkliga drömmen och få vara den som kör så tänkte jag att jag kan väl passa på att sätta mig in lite mer i SH-världen, och kanske lära mig något!

Jamen välkommen in i forumet!

Hmm.. Borde vi inte ta och fixa en template tråd med massa :ligga och sånt, som vi bara kan länka till så fort det kommer en ny kvinna? ;)

Välkommen till dårhuset förresten. :)

JEpp, visst e det nice.

Ja du måste ta kortet, så ingen behöver släpa på massa (din...) extra vikt där bak.

Kör bra!

Ja du måste ta kortet, så ingen behöver släpa på massa (din...) extra vikt där bak.

Säger du att jag är TJOCK?! :O

Och tack allihop :) För välkomnandet då, att få förfrågan att ligga från ett gäng.. .. .. bara för att man råkar ha de "rätta" kroppsdelarna är väl kanske sådär smickrande ;)

Vilken söt kisse! :katt

Välkommen till dårhuset, och akta dig för den där Money, hon har snott förvånansvärt många nya tjejers telenr (och gud vet vad mer) på senare tid :tungan

Fuzaneko - Mhm, visst är han :)
Och tack, och tack för varningen :P

Hultqvist - Jaha, jag som tog det bokstavligt, och la mig ner på soffan... Så dumt av mig.

Tjena,

jag är också rykande färsk och bokade idag mina två första lektioner till nästa vecka. Jag räknar med 10-15 dubbellektioner. Går allt rätt har jag kortet någon gång i slutet på augusti men vi får se, krypköra och svänga är galet svårt. Testa idag lite själv och efter 10-15 min blev jag inte ens lite bättre och då har jag kört ganska mycket cross för 10 år sedan.

Skiter i om jag inte är först! Och för att det inte ska bli förvirrande vad jag menar så säger jag både välkommen! Och sen :ligga? :tummenupp

Välkommen.

Var beredd på att :ligga? :va

borra heter det på SH.com språk

popcorn.gif

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park