Ny nyckel till styrlås (KTM 660)

|HOOÐie|

Ny medlem
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
KTM 660 SMC 2004
Godkväll!!
Nu fick jag inte med mig nyckeln till styrlåset eftersom jag var ovetande att det fanns samt att säljaren kanske hade slarvat bort det, men ändå... :gnissla

Är det inte ramnummer och ägandebevis man behöver om man ska kunna beställa en ny?

Godkväll!!
Nu fick jag inte med mig nyckeln till styrlåset eftersom jag var ovetande att det fanns samt att säljaren kanske hade slarvat bort det, men ändå... :gnissla

Är det inte ramnummer och ägandebevis man behöver om man ska kunna beställa en ny?

Jag fick lov att köpa mig ett nytt eftersom jag heller inte fick några nycklar med. Kostade ca 150:- hos lokala handlaren.

Japp :)

Men stånkor har inbyggd startspärr om man inte har kicktekniken ;)

Precis hahaha, om man inte vet vad 660 ägare vet så står du där med mjölksyra, om du nu skulle lyckas kicka överhuvudtaget...muahahah

Finns inget tändningslås på 660,inte heller något styrlås på min -05.

Har du inte? 2005a sa du, min är 04a. Har du kollat mellan den vänstra dämparen och kronan så att säga, under styret? tror att långa farbrorn inte har böjt sig på ett tag kanske?:tungan

Last edited:
Jag har styrlås på min 05:a iaf.

Ngn som vet var man kan hitta diodlampor till baklyktan som inte skramlar sönder efter en kvart?

Väskan är borta för länge sen, ser lite si och så ut med den på tycker jag! Allt sånt ligger i fickorna!

Väskan är borta för länge sen, ser lite si och så ut med den på tycker jag! Allt sånt ligger i fickorna!

Jovisst, ser lite ful ut men det är ju bättre att ha te x telefonen samt en klumpig plånbok där än i en ficka vid en eventuell krasch. Själv så läger jag en nyckel ute och ta sedlar o grejor i en ficka, men just hårda lite större grejer kan man ju stoppa där.

glöm inte att stänga den helt... för den vibrerar upp annars...:D

Haha, ja det vore ju bittert.. Inte därför du ska sälja hojen hoppas jag?:confused: :tungan

Jovisst, ser lite ful ut men det är ju bättre att ha te x telefonen samt en klumpig plånbok där än i en ficka vid en eventuell krasch. Själv så läger jag en nyckel ute och ta sedlar o grejor i en ficka, men just hårda lite större grejer kan man ju stoppa där.

Haha, ja det vore ju bittert.. Inte därför du ska sälja hojen hoppas jag?:confused: :tungan

Neee det finns ingen väska på 05:ans bakdel:D

Jovisst, ser lite ful ut men det är ju bättre att ha te x telefonen samt en klumpig plånbok där än i en ficka vid en eventuell krasch.

Känns inte som allt för smart ide att lägga mobilen där då den lär ha vibrerat sönder redan efter några meters körning.

Känns inte som allt för smart ide att lägga mobilen där då den lär ha vibrerat sönder redan efter några meters körning.

aa jo, min gammla sten hamnar nog iaf i ngn ficka kanske. Ska posta en bild på blåmärket om man kan läsa "sony ericsson" på det eller något hehe:näsblod

Last edited:
Man har den ju i MC-jackan, och rammlar man har man nog större problem än om man landar på en plastig mobiletele eller ej! Tror inte heller på den där väskan, visst verktyg, men inget annat...Skulle nog inte lite på att ha verktyg i den heller, måste ju skramla något så högt!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka