Ny motorcykel till våren? Berätta mer.

Duccen i all ära , men den blir slagen av Ktm 1290 som gathoj . Och gillar man banåka och Gata så är det Aprilia tuono V4 och Bmw s1000r som gäller för street hojar. Men man väljer den som hjärtat slår hårdast för väl :) Då spelar inte så mkt någon roll...

Bra hojar allihopa ! Kul att det finns så mkt att välja på nuförtiden annat va det 2007 :D
 
Duccen i all ära , men den blir slagen av Ktm 1290 som gathoj . Och gillar man banåka och Gata så är det Aprilia tuono V4 och Bmw s1000r som gäller för street hojar.

Men att dom ser ut som bajs bredvid Ducatin ska man inte bry sig om va? :hej
Aprilia Touno = typ 2-3 verkstäder i hela Sverige :hihi, Halvkåpa? streetfighter? vad är det för något egentligen?
BMW S1000R = säkert skitmycket själ och karisma i den hojen :3freak
KTM 1290 R = Fullt med återkallelser och verkstadsbesök, känns inte ens som en riktig mc, mer som en motard.
Fast det är ju bara min åsikt :)
 
Duccen i all ära , men den blir slagen av Ktm 1290 som gathoj . Och gillar man banåka och Gata så är det Aprilia tuono V4 och Bmw s1000r som gäller för street hojar. Men man väljer den som hjärtat slår hårdast för väl :) Då spelar inte så mkt någon roll...

Bra hojar allihopa ! Kul att det finns så mkt att välja på nuförtiden annat va det 2007 :D

Jag köpte Ducatin, mycket som du säger, med hjärtat. Det kommer alltid att finnas motorcyklar som har mer effekt, som är bättre på den ena och andra. Designen tilltalar mig så kopiöst :musik
Det var den hojen jag ville ha.

- - - Updated - - -

Duccen i all ära , men den blir slagen av Ktm 1290 som gathoj . Och gillar man banåka och Gata så är det Aprilia tuono V4 och Bmw s1000r som gäller för street hojar. Men man väljer den som hjärtat slår hårdast för väl :) Då spelar inte så mkt någon roll...

Bra hojar allihopa ! Kul att det finns så mkt att välja på nuförtiden annat va det 2007 :D

Jag köpte Ducatin, mycket som du säger, med hjärtat. Det kommer alltid att finnas motorcyklar som har mer effekt, som är bättre på den ena och andra. Designen tilltalar mig så kopiöst :musik
Det var den hojen jag ville ha.

Edit: och i vanlig ordning så fungerar SH utmärkt :brynad
 
Grattis...mätaren spelar inte så stor roll...Jag köpte en 1199S för ...ja, de är inte billiga och efter en mångad märkte jag att det hade bara reservlampa. Gick jävligt bra ändå !
 
Själv kommer jag styra en Kawasaki zx10 2009 till kommande säsong, hoppas jag kommer trivas på den cykeln, ganska stort steg från en z750 kanske. :tummenupp
 
Men egentligen vill du ha en GSX-S 1000, den gillar :tuttar mer än en ducati:rofl

Inget fel på GSX-S1000! Men helt ärligt, ju mer jag tittade på den, desto tråkigare och mer tam såg den ut.
Om inte Monstern fanns så skulle det i så fall ha blivit nya Z1000. Den är fläskig och riktigt ball.
 
Inget fel på GSX-S1000! Men helt ärligt, ju mer jag tittade på den, desto tråkigare och mer tam såg den ut.
Om inte Monstern fanns så skulle det i så fall ha blivit nya Z1000. Den är fläskig och riktigt ball.

Jag är faktiskt helt såld på den, jag som egentligen (frånbörjan) inte ens gillar Suzuki.. Men jag tror att jag tyvärr har förstora förväntningar på den..

Det verkar vara många som gillar just Z1000, själv gillar ja den första (Mordena) Z1000 mest, sen har de bara gått utför.. Samma som zx10r 04-05 klart snyggast! Nu vette fan alltså:död

Men det är klart, hade ja haft mängder av kulor hade jag nog haft en Röd 1200S med massa kolfiber och en 1098/1198 i vardagsrummet. Fina att titta på är dem:)
 
En sådan här blir det till våren.
OK det är ingen kåplös streetfighter och inte heller någon sporthoj men gammal man sitter bekvämare än på en sportis.
En kompromiss för den som åker mycket på slingrig väg och lite bana, ett litet vindskydd kan vara skönt när det börjar röra på sig.
http://coverbikesinfo.com/wp-content/uploads/2014/11/Aprilia-Tuono-V4-1100-20151.jpg

Det där är en sån sak man bara instinktivt vet att det är fel
 
En sådan här blir det till våren.
OK det är ingen kåplös streetfighter och inte heller någon sporthoj men gammal man sitter bekvämare än på en sportis.
En kompromiss för den som åker mycket på slingrig väg och lite bana, ett litet vindskydd kan vara skönt när det börjar röra på sig.
http://coverbikesinfo.com/wp-content/uploads/2014/11/Aprilia-Tuono-V4-1100-20151.jpg

Ja tack! :kär

Fått något pris på den, eller har du bara bestämt dig ändå?
 
Ja tack! :kär

Fått något pris på den, eller har du bara bestämt dig ändå?

Ja den ligger på 155, jag lämnar gamla hojen i inbyte så jag är osäker på vad jag eg betalar. Jag vet bara vad jag får betala i mellanskillnad. Det är ok pris för den gamla om jag har betalat fullpris för den nya.Gamla Hondan står ganska lågt i pris vad jag har sett både i butik och på blocket.
 
Ja den ligger på 155, jag lämnar gamla hojen i inbyte så jag är osäker på vad jag eg betalar. Jag vet bara vad jag får betala i mellanskillnad. Det är ok pris för den gamla om jag har betalat fullpris för den nya.Gamla Hondan står ganska lågt i pris vad jag har sett både i butik och på blocket.

Det är ju ett riktigt bra pris med tanke på att tidigare årsmodeller legat på 153k, utan Factory-spec.
Såg att de även sänkt priset på standardmodellen till 140k, så nu kanske man blir tvungen att byta hoj igen.
 
Det är ju ett riktigt bra pris med tanke på att tidigare årsmodeller legat på 153k, utan Factory-spec.
Såg att de även sänkt priset på standardmodellen till 140k, så nu kanske man blir tvungen att byta hoj igen.

Japp. Ska du ha Factory så är visst tillgången begränsad, man kan inte vänta för länge det var iaf vad säljaren sa. Jag hade ändå tänkt byta så jag nappade och jag tror den är riktigt bra även om man hört en del negativt om Aprilias service och kvalitet.

- - - Updated - - -

Det är ju ett riktigt bra pris med tanke på att tidigare årsmodeller legat på 153k, utan Factory-spec.
Såg att de även sänkt priset på standardmodellen till 140k, så nu kanske man blir tvungen att byta hoj igen.

Japp. Ska du ha Factory så är visst tillgången begränsad, man kan inte vänta för länge det var iaf vad säljaren sa. Jag hade ändå tänkt byta så jag nappade och jag tror den är riktigt bra även om man hört en del negativt om Aprilias service och kvalitet.
 
Japp. Ska du ha Factory så är visst tillgången begränsad, man kan inte vänta för länge det var iaf vad säljaren sa. Jag hade ändå tänkt byta så jag nappade och jag tror den är riktigt bra även om man hört en del negativt om Aprilias service och kvalitet.

Hade en Tuono Factory -09 och var vansinnigt nöjd med den. De nya verkar ju helt fantastisk så jag tror nog du kommer få en trevlig sommar. :tummenupp
 
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Back
Top