Ny Motor!!!!

gasgas_johan

Full Fart Spar Tid
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Nu: Cagiva Mito Evo Haft: GasGas sm och Aprilia Rs
Tjena undrar om det e någon Som har en Cagiva Mito 125 evo Motor till salu? Eller Nån Aprilia 250 motor?? Hört att de ska gå klämma dit?? Kom med Motor Förslag`? Vill dock inta ha någon segare motor än mitons! Mvh johan

gasgas_johan skrev:
Tjena undrar om det e någon Som har en Cagiva Mito 125 evo Motor till salu? Eller Nån Aprilia 250 motor?? Hört att de ska gå klämma dit?? Kom med Motor Förslag`? Vill dock inta ha någon segare motor än mitons! Mvh johan

har en trimmad k50 motor... med 60cc :yoparty

pris högstbjudande

cagiva mito delar trim

Har lite delar till cagiva mito som jag skulle vilja bli av med. polini 165cc kit, allt som behövs. 38mm mikuni förgasare, jolly avgas, insug allt är nytt förutom förgasaren.

mvh emil

emil rr skrev:
Har lite delar till cagiva mito som jag skulle vilja bli av med. polini 165cc kit, allt som behövs. 38mm mikuni förgasare, jolly avgas, insug allt är nytt förutom förgasaren.

mvh emil

Jag har en byrå och en fotölj som jag skulle vilja bli av med, jättefin i bok, allt som behövs.

:7peta

Trashcan skrev:
Jag har en byrå och en fotölj som jag skulle vilja bli av med, jättefin i bok, allt som behövs.

fan vad nice.. har letat länge efter just en byrå i bok. kom gärna med pris.. :kocko

Trashcan skrev:

:rofl :rofl Den va fan bra!

(Nej jag har iget vetigt att säga, förutom hur går det?)

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...