ny motor med allt, nu klar....

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
nu har allt fallit på plats, ny motor=160,2 på slangen... beställt ackra helsystem, ska ge ca 15 till 20 bhk med den motor jag har... så 175 till 180bhk ska inte vara omöjligt alls. längtar bara tills jag för ta den första turen nu, :banana

Last edited:
Är det tredje eller fjärde tråden du startar om din nya motor? :hihi

Ivfsh är det klart imponerande av en så pass liten motorvolym.

Jag bjuder på en hamburgare vid Lunda flygfält om du får mer än 168 på slangen med ett helsystem.

Jag gissar 173Hk på slangen med helsystem å rätt injusterad, VARMKÖRD med racestift :tummenupp

Skippa det där jävla pizzadrevet å häng dit 16/41, 530. Så det håller å går undan !!!

andersbrink skrev:
Är det tredje eller fjärde tråden du startar om din nya motor? :hihi

Ivfsh är det klart imponerande av en så pass liten motorvolym.

Jag bjuder på en hamburgare vid Lunda flygfält om du får mer än 168 på slangen med ett helsystem.
ja, kanske är det :rofl men om vi är ute på ett forum så borde väl vi kunna prata om det som vi gillar bäst? men om jag har papper på 160,2 just nu med original systemet, då borde jag få lite mer än 8 hk till med ett acra helsystem eller??? så jag tror aatt jag tar en dubbel cheese då när vi ses på lunda... :lol :rofl

Triggerhappy skrev:
Jag gissar 173Hk på slangen med helsystem å rätt injusterad, VARMKÖRD med racestift :tummenupp

Skippa det där jävla pizzadrevet å häng dit 16/41, 530. Så det håller å går undan !!!
ja det e på gång, tänkte prova med, 15/43 eller 14/43. 530 självklart... :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...