Ny motardfilm från Uppsala, nån som vet en server man kan lägga den på?

Sporthojs servern ligger visst nere.

Ska åka o jobba nu, men kommer hem vid sju ikväll och kan ju gå ut på sporthojs hubben då om det är nån som vill ladda ner den. Skriv här eller PM:a isf.

Grym! ååh vad jag vill köra.. tog en sväng i fredags faktiskt.. det spann mest bak innan framhjulet kom upp :)

Ingen som kan lägga upp den tillfälligt någonstans eller dela ut på sh-hubben?

säkert femtioelfte gången jag går in för å få se filmen :gnissla

John: hittat felet på severn? :Bugar

iofs så kanske det är bra att jag inte kan ladda ner den, abstinensen kanske blir för stor för mig å klara :D

Jag går ut på sporthojshubben nu, så kan den som vill ladda ner den. Har 10mbit så det borde flyta på bra. Heter samma sak där som här....

Den ligger på F:filmer/motor/egna filmer

MackeNo1 skrev:
Jag går ut på sporthojshubben nu, så kan den som vill ladda ner den. Har 10mbit så det borde flyta på bra. Heter samma sak där som här....

Den ligger på F:filmer/motor/egna filmer

Öh vad äre för länk?

BlueNote skrev:
Öh vad äre för länk?

Du måste ha DC++ och vara registrerad med lösenord för att kunna komma in på sporthojshubben. Adressen är sporthoj.dyndns.org

MackeNo1 skrev:
Du måste ha DC++ och vara registrerad med lösenord för att kunna komma in på sporthojshubben. Adressen är sporthoj.dyndns.org

Aaaaarhh! Det är ju bara ett problem, det går INTE att blir reggad! Jag har skickat totalt 3-4 meddelanden till Zykl0n sen i somras men ALDRIG fått svar så jag har gett upp hoppet (det går inte att logga in med det jag skrivit i meddelandena heller). Varför inte skippa reggade användare på hubben??? :mad:

MaTtE_Å skrev:
John: hittat felet på severn? :Bugar

Jag har faktiskt inte hittat felet ännu. Mycket mystiskt.
Så under kvällen har maskinen hållt på att backas upp till olika mål, och imorgon blir det ominstallation. :(

Menmen, det borde gå ganska snabbt att återställa.
:gnissla

All data är ok, i varje fall.. ;)

MackeNo1 skrev:

Ja juste, det där jag ansökte om för typ 1 år sen? :hihi
Jo men då använder jag mitt reg som jag inte har, och skriver inte lösenordet jag inte fått. Och loggar in på DC++ som inte funkar på denna datorn.. Sen är jag ju där!! :tuttar

För dom som nu är reggade på porthojshubben så är jag uppkopplad hela kvällen. Nån som vet en server jag kan lägga den på så är det bara o hojta till :)

MackeNo1 skrev:
För dom som nu är reggade på porthojshubben så är jag uppkopplad hela kvällen. Nån som vet en server jag kan lägga den på så är det bara o hojta till :)
Vad heter du på sporthojshubben hittar varken dig eller din film men är full av förväntan :Bugar

heter samma sak som här, testa igen. va utloggad ett tag..

Hittade nu och tankar......utlåtande kommer snart :tummenupp
Det var en härlig film i vintermörkret och kamera placeringen var kanon i denna rullen :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...