Ny motarder

hämta hem hojen idag, sköj som faen :D eftersom det e ganska pissigt väder ute så tänkte jag roa mig ihelgen med att strypa av den... och som jag fattat det så e det bara nålen och munstycken som behöver bytas eller? sitter inga andra strypningar på 625 smc -06 ? och bort med locket till filtret? så att det sitter öppet...

är ju en del här på forumet som hämtat hem sina ganska nyligen, vad har nu hunnit göra än?

hämta hem hojen idag, sköj som faen :D eftersom det e ganska pissigt väder ute så tänkte jag roa mig ihelgen med att strypa av den... och som jag fattat det så e det bara nålen och munstycken som behöver bytas eller? sitter inga andra strypningar på 625 smc -06 ? och bort med locket till filtret? så att det sitter öppet...

är ju en del här på forumet som hämtat hem sina ganska nyligen, vad har nu hunnit göra än?

Tja!

Vart köpte du din hoj?
Är själv på jakt efter en 625.a men dom verkar ju vara slut överallt!?:confused:

Jag har oxå en ny en :-)
Kul är det, mindre kul att köra in den.
Jag har plockat av strypningen och skruvat en hel del på framgaffeln som jag tycker är på tok för mjuk, kanske är det en vanesak.
Nu funderar jag på lite ny plast.
Enkom för att behålla orginalplasten oförstörd.....jag vet....drygt...men sån är jag :-)

Jag har plockat av strypningen och skruvat en hel del på framgaffeln som jag tycker är på tok för mjuk, kanske är det en vanesak.
Enkom för att behålla orginalplasten oförstörd.....jag vet....drygt...men sån är jag :-)
Tyckte inte jag, på vägen hem så fanns det bara 2 lägen på gasrullen. PÅ och AV :D :D

så det är inte mer än lite förgasar mek alltså så e den avstrypt..... tänkte ge den 30 mil sen börjar jag piska hårt :gnissla

blir nog svart plast för min del, måste köpa pipor oxå.. orginal var :huvet

Det var lätt att strypa av den. Å du har greppat precis allt som behövs.

Ang Bike i Trollhättan!
Jag fick den sista sa dom ha ha ha så dom pratar nog en del strunt.

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda