Ny moderator!

Jag har skickat min ansökan till Swedie, får se vad han säger :)

Victor skrev:
Du är ju helt MAKTGALEN!
Hehehe, ja jag vet, nä men tror nog jag hade funkat ganska bra. Man behöver ju inte moderera så länge folk beter sig vettigt eller hur?:)

Konstigt att inte den nuvarande moderatorn gör sin röst hörd.. The Pilot
Team W-motoracing.se

Senast aktiv: Idag 18:04

WestW skrev:
Ska vara en moderator som inte har egna gruppköp och sånt. Opartisk så att säga. Tror det funkar bäst då.
Opartisk i vad?
En moderator skall ju hålla forumet rent från massa blajinlägg, inte sälja sina varor eller dylikt?

Ravetrancer skrev:
Opartisk i vad?
En moderator skall ju hålla forumet rent från massa blajinlägg, inte sälja sina varor eller dylikt?

Som när man har reklam för sin produkt i sin signatur? :tungan

WestW skrev:
Ska vara en moderator som inte har egna gruppköp och sånt. Opartisk så att säga. Tror det funkar bäst då.

Tror både jag och ravetrancer hade klarat det galant ändå. Man vet liksom reglerna.

Bart skrev:
tycker jag.. vad tycker ni?
Är Mark aldrig här?? Han sitter ju jämt framför datorn! Tycker du han gör ett dåligt jobb så se till att göra det bättre... annars har du inget att klaga på.....

Lessen, men jag tycker Mark gör ett kanon jobb och jag har träffat honom och vet hur han resonerear när det gäller spamm och borttagning av ilägg, jag tycker han är duktig i det han gör!

Ravetrancer skrev:
Opartisk i vad?
Eftersom du säljer dina varor här på SH, så uppfattas det nog lätt som att du har monopol på det här stället.... men jag förstår vad du menar! klart du får sälja dina grejer -det har inget med moderatorn att göra OM man kan hålla isär sina uppgifter, vilket jag hoppas att du kan!

Förövrigt! kan du kanske ta med nyckel till garaget på Lördag, jag skulle vilja kolla till min hoj lite och ev ta ut den med...

Mark har inget med detta forum att göra ;) Det är The Pilot som är moderator här.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman