Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
moto-gg skrev:Nej det tycker inte jag för då är det någon Gestapo som stänger såna här trådar http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=68336
Ravetrancer skrev:Jag har skickat min ansökan till Swedie, får se vad han säger![]()
Hehehe, ja jag vet, nä men tror nog jag hade funkat ganska bra. Man behöver ju inte moderera så länge folk beter sig vettigt eller hur?Victor skrev:Du är ju helt MAKTGALEN!
Det tror jag åxåRavetrancer skrev:nä men tror nog jag hade funkat ganska bra.
Opartisk i vad?WestW skrev:Ska vara en moderator som inte har egna gruppköp och sånt. Opartisk så att säga. Tror det funkar bäst då.
Ravetrancer skrev:Opartisk i vad?
En moderator skall ju hålla forumet rent från massa blajinlägg, inte sälja sina varor eller dylikt?
WestW skrev:Ska vara en moderator som inte har egna gruppköp och sånt. Opartisk så att säga. Tror det funkar bäst då.
Är Mark aldrig här?? Han sitter ju jämt framför datorn! Tycker du han gör ett dåligt jobb så se till att göra det bättre... annars har du inget att klaga på.....Bart skrev:tycker jag.. vad tycker ni?
Eftersom du säljer dina varor här på SH, så uppfattas det nog lätt som att du har monopol på det här stället.... men jag förstår vad du menar! klart du får sälja dina grejer -det har inget med moderatorn att göra OM man kan hålla isär sina uppgifter, vilket jag hoppas att du kan!Ravetrancer skrev:Opartisk i vad?
En moderator skall ju hålla forumet rent från massa blajinlägg, inte sälja sina varor eller dylikt?
Ah I see! Sorry boys.... Trodde jag var i GBG forummet! Man blir virrig när man blir gammal vettni....Therudeboy skrev:Mark har inget med detta forum att göraDet är The Pilot som är moderator här.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |