Ny mobiltelefon

Jag har en Sonim.
Funkar kanon.
[YOUTUBE-ID]dh6JMHzQOV8[/YOUTUBE-ID]
Dock inte lika tuff som min förra:
Ericsson R250S pro.
[YOUTUBE-ID]wgTz0BJuQfI[/YOUTUBE-ID]

Det finns alltså!:tummenupp Btw. demokillen kastade väldigt girlish,:hihi

Dock inte lika tuff som min förra:
Ericsson R250S pro.
Jag hade en R310s. Bästa telefonen jag haft. Men av ren fåfänga skaffade jag en tålig Nokia istället och gav Ericssonen till mormor. Den Nokian blev skrot (tror den hette 5100). Sedan har jag skrotat två 5140i också. För tillfället så kör jag på billiga skittelefoner (ena kostade 199kr på ICA Maxi, funkar ungefär till att smsa och ringa med) för att årskostnaden på skrotade såna blir billigare. Men 3720 Classic känns ju lite lockande...

Min gamla R310s har nu till sist börjat kasta in handduken för mormor. Batteriet måste laddas varje natt så hon börjar vara sugen på något nytt. Hon var på The Phonehouse häromdagen och kollade runt lite. Då kom det fram en säljare som rekommenderade något liknande trådstartarens drömtelefon, fast som skulle kosta ca 2000kr. Det såg tanten närmast som en förolämpning. Plus att hon tyckte att den var rent galet dyr. Så jag ska försöka hjälpa henne hitta något annat vettigt som fyller hennes behov.

Hette den inte 3110 classic?
Hittade den inte på dustin. Kanske bara finns på netonet?
Skulle vara trevligt att pilla lite på den innan man köper. om den är ok!
3720 Classic är en "tålig" telefon. Jag surrade om såna och blandade därför in den.

3110 Classic hittar inte jag heller på Dustin. Bara 3120 Classic. Vill du ha en enkel Nokia så kolla på de modeller som börjar på 1 (1209 etc). Billiga och enkla. Men tyvärr ofta med en värdelös knappsats.

Hette den inte 3110 classic?
Hittade den inte på dustin. Kanske bara finns på netonet?
Skulle vara trevligt att pilla lite på den innan man köper. om den är ok!

Såg att Dustin inte hade 3110an kvar.. Men kolla på pricerunner så ser du vilka som säljer den fortfarande.. Som sagt morsan klarar av den och hon är INTE mobilhaj;)

Såg att Dustin inte hade 3110an kvar.. Men kolla på pricerunner så ser du vilka som säljer den fortfarande.. Som sagt morsan klarar av den och hon är INTE mobilhaj;)

Hehe jag klarar väl av vilken mobil som helst men känns bara onödigt för mig att köpa en megaphone för 4 lax när jag ändå inte gillar pekskärm eller pistol-skjuta applikationer...

Shit är det illa med mig?
Snart bjuder jag kanske på kubb också när folk kommer över på fika.

Hehe jag klarar väl av vilken mobil som helst men känns bara onödigt för mig att köpa en megaphone för 4 lax när jag ändå inte gillar pekskärm eller pistol-skjuta applikationer...

Shit är det illa med mig?
Snart bjuder jag kanske på kubb också när folk kommer över på fika.

Håller med dig.. Dagens så kallade mobiler är ju inte telefoner längre utan små jäkla högteknoligiska datorer som man i bästa fall kan trådlöst kommunicera med;)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg