Ny mobiltelefon - vilken ska man ha?

Har läst på lite om nya iOS 6 och vilka featuers den har. Det verkar som om ingenting den får inte redan finns i Androids ICS :rofl

Apple gör stor cirkus av att den själv switchar till mobildata om WiFin är dålig. HAHA.
Den får en kartfunktion. Den får bättre facebookintegration, och man kan (hör och häpna) dela bilder med andra direkt ifrån galleriet.

Kan de inte prestera bättre än såhär så är de definitivt omsprungna......

Ingen som kollar på Sony Xperia Acro S?
12mp kamera, lite mer tålig mot vatten och damm än vanligt.
16gb minne, med kortplats för upp till 32gb.
Lite billigare än S3, tyvärr bara dualcore, men ändå 1,5GHz.
Någon som provat? Själv har jag bara läst om den.

Iphone alla dagar i veckan. Jag är gravt nöjd med min 4:a efter snart 2 års trogen tjänst, stabil och pålitlig - och allt bara lirar.

Det blir garanterat en 5:a nu när den släpps, om inte Apple gör något tokigt, men det tvivlar jag på...

skulle väl vara youtube appen då,men går fortfarande att komma åt youtube via safari men omständigt :)

Är det inte sjukt att Smartphones har blivit en sån stor del i vårt liv?
De kostar skjortan, alla är ungefär likvärdiga, och ändå ska det vara så hypat över vad man ska välja?

"bra" batteritid idag är om skiten håller sig levande i över 24 timmar :näsblod
Annat var det när man kunde ladda telefonerna 1 gång/vecka :D

När allt kommer omkring måste man testa sig fram helt enkelt..
När smartphones va nytt ville jag så gärna ha en HTC, mest på grund av deras reklam på TV :hihi
Fingrade runt lite på Iphone 3 och tyckte väldigt mycket om den, men drog ut på det eftersom jag verkligen ville ha en HTC.
Naturligtvis fick polaren en sådan som arbetstelefon och jag var grön av avund..
Men när jag till slut fick tillgång att talla på den blev jag så sjukt besviken att jag gav fan i allt som rörde smartphone, och behöll min Sony Ericsson W980 tills den stendog en varm sommardag... (R.I.P)

Efter dess har jag haft 2 Iphones, och har lärt mig att gilla deras mjukvara och upplägg på saker och ting.
Android är inget för mig, varken Motorola, Samsung eller HTC har lirat lika bra med mig som Iphone gjort :)

Summa Summarum: Har du en MacBook, Eller planer på att skaffa Apple produkter, är mitt tips att skaffa en Iphone. :tummenupp
Om inte, kör efter magkänsla och skit i vad andra säger :rolleyes:

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back