Ny medlem

Reodor Felgen

It´s better to burn out than fade away..
Gick med
26 Aug 2005
Ort
Kattskallen
Hoj
CBR 929 rr
Hej på er alla bikers,har äntligen handlat min första r-hoj,en cbr 929 r-00 och hoppas bara att inte säsongen är slut än!Är ganska sugen på att testa bankörning så hör gärna av er om ni ska åka från stockholmstrakten(om du läser det här Solan så anta utmaningen :hihi /Rickard
 
Som sig bör i prekära situationer kan inte annat än av tvång hävdad nöd vara inledningen till avslutet av påkallad tidsrymd.
 
Reodor Felgen skrev:
Hej på er alla bikers,har äntligen handlat min första r-hoj,en cbr 929 r-00 och hoppas bara att inte säsongen är slut än!Är ganska sugen på att testa bankörning så hör gärna av er om ni ska åka från stockholmstrakten(om du läser det här Solan så anta utmaningen :hihi /Rickard

Hej Rickard!

Kul att du köpt en riktig hoj! ;)
Jag ropar till när nästa bankörningstillfälle dyker upp så får vi väl se om du hänger på!
 
Tackar

Tackar för det varma välkomnandet,(men den där Napoleonliraren verkar lite instabil).Hur som helst,det verkar som man kan lära sig en hel del av SH.Och du Solan, vi hörs ,ha det. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top