Ny medlem

• Thread starter Thread starter Princess
  • Start date Start date
Princess skrev:
Det går att åka nu, men det är lite kyligt. Planerar att ta premiärturen på söndag så då kommer en fullständig rapport :tummenupp

Inte helt omöjligt att man dyker upp i sundsvall på söndag heller, bara det inte snöar :rolleyes:
Så ni får vinka till om ni ser en koppar bläjd och en svart dunderkisse strykandes i faggorna! :D

iuridae skrev:
Inte helt omöjligt att man dyker upp i sundsvall på söndag heller, bara det inte snöar :rolleyes:
Så ni får vinka till om ni ser en koppar bläjd och en svart dunderkisse strykandes i faggorna! :D

Helt omöjligt att det blir snö på söndag för då fyller jag år och jag har önskat mig strålande solsken och kanonväder hela dagen :tummenupp

F-n va seriöst att svara på alla inlägg för sig..menmen sånt gillar vi.
Hoppas nu oxå man får se dig på några SH träffar i sommar.

Dragon skrev:
F-n va seriöst att svara på alla inlägg för sig..menmen sånt gillar vi.
Hoppas nu oxå man får se dig på några SH träffar i sommar.

Det var ett väldans gnälll här. Man får inte svara på allt och man ska ha ett kort.... :huvet :D

Princess skrev:
Det var ett väldans gnälll här. Man får inte svara på allt och man ska ha ett kort.... :huvet :D
Gnäll och gnäll.. tyckte iofs att jag försökte va trevlig..menmen det är ju bara att dra slutsatsen att jag suger på att va trevlig :tomten

Dragon skrev:
Gnäll och gnäll.. tyckte iofs att jag försökte va trevlig..menmen det är ju bara att dra slutsatsen att jag suger på att va trevlig :tomten

:hihi Jag uppfattade inte dig som otrevlig så det är lungt :tummenupp

Princess skrev:
Det var så lite så..
Hoppas att du får en trevligt här på sh, se upp för all den fina dubbelmoralen som finns, och all pajkastning mellan moralkärringarna och de coola killarna. :rofl :tungan

KarlJohan skrev:
Jepp, såna är reglerna här. Se bra ut och håll käft! :pannkyss

:D

Nädå, är också impad av att du svarar på allt i den här tråden. :tummenupp

Då får jag nog säga upp mitt medlemskap :D

iuridae skrev:
Nu så, första livstecknet man sett från nån runt hörne :D Är det nåt hojliv uppe i solle?

hähä, man är ju bara ute å kör så man hänger ju knappt nånting här nu ;)
Njea... de ska väll vara jag som står för de mesta åka just nu.. :rolleyes:
Det finns väll några som varit ute på vifft faktiskt, det är en med en supermotard 450cc eller ett snäpp större som vart ute å brummat en hel del faktiskt å lite annat folk.. :) men dock inga som jag känner som jag kan åka med :huvet

Aja, ska bli roligare tills hösten när man får ta mellankortet å äntligen får åka lite större hoj! :tummenupp

Är det många som kör i k-fors?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...