Ny medlem

  • Thread starter Thread starter Princess
  • Start date Start date
An3Azz skrev:
Troligen ej, hur är hojlivet i S-vall då? Såg att du var därifrån

Det går att åka nu, men det är lite kyligt. Planerar att ta premiärturen på söndag så då kommer en fullständig rapport :tummenupp
 
Princess skrev:
Det går att åka nu, men det är lite kyligt. Planerar att ta premiärturen på söndag så då kommer en fullständig rapport :tummenupp


Själv drog man premiären 2:a april, helgen som var åktes det oxå rejält i guldvädret. Nu lär det ska plockas isär för fighterbygge dock så vi får välan sen när det blir åka nästa gång. Satsar på Valborg om allt stämmer, vem vet vi kanske ses på vägarna i sommar eftersom jag funderar på o åka på deltaträffen.
 
An3Azz skrev:
Själv drog man premiären 2:a april, helgen som var åktes det oxå rejält i guldvädret. Nu lär det ska plockas isär för fighterbygge dock så vi får välan sen när det blir åka nästa gång. Satsar på Valborg om allt stämmer, vem vet vi kanske ses på vägarna i sommar eftersom jag funderar på o åka på deltaträffen.

Mycket möjligt. Det är bara att veva med armen om du ser en Kawa med Princess-logga :tummenupp
 
Princess skrev:
Mycket möjligt. Det är bara att veva med armen om du ser en Kawa med Princess-logga :tummenupp

Lätt :tummenupp Ska väl ner o hälsa på några kompisar oxå så det blir nog en o annan vända till s-vall i sommar.
 
välkommen till SH, bästa forumet på världens vida webb =)
dock lite för lite chicks ;)
 
Princess skrev:
Det här ÄR värre än Lunarstorm :lol

Antingen så anser man att Lunarstorm är för dom "yngre" eller så är man deperat.. :)

Liz Gxs-R skrev:
vad då upptagna... :5sure

"Your out of my league anyway" :(

An3Azz skrev:
Själv drog man premiären 2:a april

Skrytmåns, jag körde första repan 4 Januari :kocko

Dryga norrläning :D :rolleyes:
//D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top