Ny medlem

  • Thread starter Thread starter Princess
  • Start date Start date
mjukis skrev:
Viktoria är prinsessa men inge snygg så det håller inte som argument :7peta :lol

Allt är ju relativt :D
Jag ser ut som en blandning av min mor och min far. Är det ett bättre svar :va
 
Princess skrev:
Allt är ju relativt :D
Jag ser ut som en blandning av min mor och min far. Är det ett bättre svar :va

Beror ju helt på hur dom ser ut men jag får väl lita på ditt ord.

Middag imorgon då? :)


(Fan det här är ju bättre än lunarstorm :hihi )
 
Princess skrev:
Jag tror nog att sundsvall skulle klara sig utan.... Dessutom tycker jag nog att det är demobanden som är mest intressant och dem kan man ju hitta på annat håll också :yoparty

Nämen snälla lilla inskränkta människa, nu får du väl ta och kamma dig!
Betala 400:- i entré. Dricka dyr och blaskig öl i plastmugg. Vallas runt som ett tragiskt kreatur i folkmassan (dock utan öl, den får man bara dricka på inköpsstället). Gå på bajamaja, alternativt container med ränna (backstage har iaf porslinsmuggar, utan dem skulle jag inte klara mig). Puttas med en salig blandning av kovlandsraggare-wannabehippainnerbybor-drygastockholmare osv. Vad mer kan du önska?? Ja just det ja, Princess, kanske vill ha en kunglig loge att sitta i med utsikt över torget. :D
 
mjukis skrev:
Beror ju helt på hur dom ser ut men jag får väl lita på ditt ord.

Middag imorgon då? :)


(Fan det här är ju bättre än lunarstorm :hihi )

Ja för fan det är bara att komma :tungan
 
loser skrev:
Nämen snälla lilla inskränkta människa, nu får du väl ta och kamma dig!
Betala 400:- i entré. Dricka dyr och blaskig öl i plastmugg. Vallas runt som ett tragiskt kreatur i folkmassan (dock utan öl, den får man bara dricka på inköpsstället). Gå på bajamaja, alternativt container med ränna (backstage har iaf porslinsmuggar, utan dem skulle jag inte klara mig). Puttas med en salig blandning av kovlandsraggare-wannabehippainnerbybor-drygastockholmare osv. Vad mer kan du önska?? Ja just det ja, Princess, kanske vill ha en kunglig loge att sitta i med utsikt över torget. :D

Korrekt!! Det ska vara en riktig tron med guld och sammet :tummenupp
 
loser skrev:
Skall kunna fixas, dock får du nog dela den med Kjell Lönnå, han har ungefär samma krav. :huvet

Fy fan för den stackars människan. Han inser inte hur hatad han är :huvet
 
loser skrev:
Han e en riktigt udda figur, lite som en blandning mellan Nalle Knutsson och Lill-Babs. Som tur är har inte hela familjen smittats. :hihi

Bara jag slipper se eller höra honom så är allt ok
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top