Ny medlem!

vad ingen berättar här är att du kommer bli så kallat jumped in alltså för att va med i roh kommer alla roh:are hoppa på dig spöa dig ställa sig i ring och gasa dig med avgasrören i huvudet, omoget och löjligt tycker vi på team cobra kai går du med oss istället består invigningsriten av gruppsex med dig och ca 20 brudar, gratis årskort till valfri porrklubb samt hur mycket sprit du vill, sugen ?

Du borde bannas på livstid för att du berättar såntdär:mad:

vad ingen berättar här är att du kommer bli så kallat jumped in alltså för att va med i roh kommer alla roh:are hoppa på dig spöa dig ställa sig i ring och gasa dig med avgasrören i huvudet, omoget och löjligt tycker vi på team cobra kai går du med oss istället består invigningsriten av gruppsex med dig och ca 20 brudar, gratis årskort till valfri porrklubb samt hur mycket sprit du vill, sugen ?

Hahaha Jag kunde inte hålla mig för skratt! :rofl

Har herrn fått semester eftersom du börjat spamma ner forumet med ditt skitsnack igen? ;)

Uttråkad?
Inte fått till det på länge? :brinnerup
Du vågar fortfarande inte erkänna att du är avundsjuk på alla våra fikatillfällen och filmkvällar? :arsele

Du vet, du får lov att vara med om du vill :krama

:arsele:arsele:arsele:arsele

wow. någon borde verkligen lära dig när det är dags att andas i meningar. du vet punkt och komma och sådant. det där var sjukt jobbigt att läsa :glömdet

och förresten så behöver han varken gruppsex eller porrklubb, han är rockstjärna och får sådant dagligen i en lagom mängd dos :rolleyes::arsele

Ska man bli utsatt för så mycket bara för vara med ett fikaklubb!

Orange Haze: du skulle ju hänga med mig på några runder men det blev ju aldrig av, men jag lär vel skaffa hoj snart igen!
Välkommen hit Rock:yoparty

Last edited:
Säger som övriga, välkommen, du verkar redan vara känd av en del. :tummenupp
Välkommen och hoppas du kommer att trivas här:)
Han har större hoj än du...

Tjena.

Jaså han har tagit tag i hojkörandet nu.
En riktig rocker hoj också :yoparty

/ Henke, gamla Defaced sångaren
Vi saknar den andre rockern, det är snart vår Henke.

Orange Haze: du skulle ju hänga med mig på några runder men det blev ju aldrig av, men jag lär vel skaffa hoj snart igen!
Det är väl på tiden i så fall, övertala Henke också.

Last edited:
Vi saknar den andre rockern, det är snart vår Henke.

Det är väl på tiden i så fall, övertala Henke också.

Vafan, jag o Krickan jobbar ju ihop, vi dreglar över hojar så fort vi får chansen.
Vi var inom Claessons i Bromölla förra veckan, man blir förbannat sugen.
Vi får väl se vad våren har att bjuda på...........

wow. någon borde verkligen lära dig när det är dags att andas i meningar. du vet punkt och komma och sådant. det där var sjukt jobbigt att läsa :glömdet

och förresten så behöver han varken gruppsex eller porrklubb, han är rockstjärna och får sådant dagligen i en lagom mängd dos :rolleyes::arsele

punkt komma och sånt där e helt onödigt och oviktigt ska jag lägga ner mödan att tänka på sånt när du endå förstår vad jag skriver punkt punkt att det sen blir jobbigare för dig tja enkelt för mig jobbigt för dig bra balans tycker jag.

finns det nåt som heter i lagom dos när det gäller gruppsex och porrklubb nej nej ju mer destu bättre låter inte så rockigt att få sånt i en lagom dos dagligen

Hahaha Jag kunde inte hålla mig för skratt! :rofl

mitt mål e att provocera och attackera men kan jag få nån att skratta e det bra det med :tuttar

Ska man bli utsatt för så mycket bara för vara med ett fikaklubb!

ja fika e mycket allvarliga grejer :)

Har herrn fått semester eftersom du börjat spamma ner forumet med ditt skitsnack igen? ;)

Uttråkad?
Inte fått till det på länge? :brinnerup
Du vågar fortfarande inte erkänna att du är avundsjuk på alla våra fikatillfällen och filmkvällar? :arsele

Du vet, du får lov att vara med om du vill :krama

:arsele:arsele:arsele:arsele

det e nog så att jag mest e jevligt missnöjd med mitt liv och enda sätter jag kan få ut mina agressioner är genom att gå in på internet och provocera och gnälla. tragiskt va.....egentligen är jag en väldigt ensam och missförståd nallebjörn :krama

Last edited:
det e nog så att jag mest e jevligt missnöjd med mitt liv och enda sätter jag kan få ut mina agressioner är genom att gå in på internet och provocera och gnälla. tragiskt va.....egentligen är jag en väldigt ensam och missförståd nallebjörn :krama

hahahahaha kan inte sluta skratta åt din inlägg så himla roligt du skriver:banana

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park