Ny medlem

Så även jag :tummenupp

Nu önskar man bara bättre väder och att körningarna drar igång

Betalt och klart. Va skönt. Äntligen.

Glöm nu inte detta alla ni andra nya.

Lasse

Gött va o grattis. Skall ligga bakom dig på SRW o stressa dig och sen bara glida om precis innan målstrecket:tungan Ut o trimma din moppe nu så att du har bra med pulver till säsongen:)

Ha ha ha

Ja du PGH jag vet vem du är så hoppas att du fält in backspeglarna ordentligt:tummenupp .

Last edited:
Grattis alla som kom in!

Tråkigt för er som inte kom in den här gången men det finns ju alltid möjlighet att få köra ändå. Kom tidigt så brukar det lösa sig men plats :tummenupp

Grattis alla som kom in!

Tråkigt för er som inte kom in den här gången men det finns ju alltid möjlighet att få köra ändå. Kom tidigt så brukar det lösa sig men plats :tummenupp
HO HO HO! Lugn o sansad nu. Det där med att komma tidigt har inte fungerat på rätt länge. Körningar bokas via hemsidan, inget annat.

HO HO HO! Lugn o sansad nu. Det där med att komma tidigt har inte fungerat på rätt länge. Körningar bokas via hemsidan, inget annat.

Nänänä....han menade att man ska komma till Sturup tidigt för han lämnar över sin körning då! ;)

Nänänä....han menade att man ska komma till Sturup tidigt för han lämnar över sin körning då! ;)
Va, ska jag? Nääääeeee vad lessen jag blir :gråta

Back