Seterik
Ny medlem
Har precis köpt min ny AT efter ett mc uppehåll på några år. Körde Yamaha XJ750 under flera år i Bangkok innan jag bytte till trampcykel för att spara tid. Nu bor jag i Laos. Det är lite avsides så jag tänkte att ett medlemskap i ett bra forum är nog inte dumt. Ni kommer säkert att få höra rop om hjälp när kunskaperna fattas. Stora mc är mycket sällsynta i Laos och bra mekaniker finns knappast. Det blir att meka själv. Min AT annonserades ut precis lagom till min födelsedag och så det blev en bra present. Den passar oxå bra till vägstandarden i landet. Tyvärr får inga mc köras ut ur Laos så om jag behöver reservdelar måste den felaktiga delen monteras av och tas med till Bangkok så handlaren vet vad man talar om.
Importer över 250cc är nästan omöjliga så urvalet var begränsat. Svårt att veta säkert men AT verkar vara i bra skick, strax över 4.000 mil, hel och ren, nya däck, nytt drivpaket och som grädde på moset skattad och registrerad. Dessutom snyggare än min gamla XJ o snabbare än cykeln. Ser fram emot långa utflykter på krävande vägar. Vi hörs säkert.
Importer över 250cc är nästan omöjliga så urvalet var begränsat. Svårt att veta säkert men AT verkar vara i bra skick, strax över 4.000 mil, hel och ren, nya däck, nytt drivpaket och som grädde på moset skattad och registrerad. Dessutom snyggare än min gamla XJ o snabbare än cykeln. Ser fram emot långa utflykter på krävande vägar. Vi hörs säkert.