Ny medlem från Varberg

therain

Lasse Kongo-wannabe
Gick med
8 Mar 2006
Hoj
Honda Kryss-Elva
Hej alla!

Får väl börja skriva lite också och inte bara läsa nu då.. Massa bra tips om det mesta här ju! :tummenupp

Vi tar snabbgenomgången direkt: Varbergskille, 28 år, sysadmin på Ringhals, slåss organiserat, sambo med kansli-tjejen från körskolan :tuttar (finfin bonus till hojkortet förra året)

Råkade dock köpa en ... *host host* glidare *host* :va som nu är väldigt mycket till salu. Snygg som fan iofs, men inte så kul längre, när den blir såld är siktet inställd på en orange Kawasaki Z750 -06

Jaa, ses på vägarna hoppas jag! :yoparty

Välkommen!
Spela karate och spela boxning, själv spelar jag jymping.

Hej och Välkommen! :hej

Jasså du är också från Varberg du... Ringhals jaha... Där ska jag sommarjobba nu i sommar, mek på block 1 o 2, då kan du få se en riktig hoj för en gångs skull :tungan
Det är inte så att du tränar på Ringhallen ibland? I så fall är det inte alls omöjligt att vi träffats, jag tränar där 3-5 dagar i veckan.
Och ser du en galning på Husa färandes runt i Bua/Väröområdet så vet du vem det är :tummenupp :hihi

Hsb-Chrille skrev:
2135651 Hej och Välkommen! :hej

Jasså du är också från Varberg du... Ringhals jaha... Där ska jag sommarjobba nu i sommar, mek på block 1 o 2, då kan du få se en riktig hoj för en gångs skull :tungan
Det är inte så att du tränar på Ringhallen ibland? I så fall är det inte alls omöjligt att vi träffats, jag tränar där 3-5 dagar i veckan.
Och ser du en galning på Husa färandes runt i Bua/Väröområdet så vet du vem det är :tummenupp :hihi
Det har hänt att jag tränat i Ringhallen, men jag brukar ha fullt upp med träning i stan, så det blir inte alls så ofta... Men om du ska jobba där i sommar lär vi väl iaf se varandras hojar, alltid något :hihi

abethebabe skrev:
jobbar din tjej på ett kansli :va :va :va ,
Ja, alltså på "kontoret" då på körskolan, tog betalt och bokade lektioner och såna saker... kansli, visst heter det så?

allihopa skrev:
Hej och välkommen
Tack tack! :)

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back