Ny medlem från finland

Se där, Välkommen!, själv har man rötter ifrån Oravais och Vörå, som ligger norr om Vasa. Kul att lite Österbottenpersoner har hittat hit:)

Tänkte bara säga hej... Och har ni tips på hur man piggar upp en kawa gpx så lyssnar jag gärna :)

Välkommen.

Kul med en GPX, de var ruggigt snabba på sin tid. Samma motor som första generationens ZXR. Fast GPX var faktiskt lite rappare, ZXR fick ngn, modifikation i insuget som tydligen inte var så lyckad.

GPX var min första tunga mc, hmmm, 1990 låter som rättså längesedan :va :näsblod
Jag hade en röd/vit 87:a med Vance & hines helsystem, dynojet kit och advance unit.:tummenupp

Lite svag för Kawasaki sedan dess.

joo... en honda kliar nog lite... men en vtr har jag inte råd med än:( gpx:n e förresten min första tunga mc oxå... bytte upp mig från honda monkey :yoparty (e 1.89 lång så monkeyn såg ännu mindre ut... körde den i ur och skur:) de var tider det)

Morjens!

Kul med flera från Finland här!
Bor själv i Ekenäs nära Drakan....:gnissla som du säkert känner till!
Jaja, nu måste vi lura hit flere Finländare nu så tar vi över SH!:yoparty

Se där, Välkommen!, själv har man rötter ifrån Oravais och Vörå, som ligger norr om Vasa. Kul att lite Österbottenpersoner har hittat hit:)

Å jag är uppväxt i Nykarleby (8mil norr om Vasa) så visst finns det fler med rötter i Österbotten här :tummenupp

Välkommen :tummenupp
Själv e man Jeppisbo som bor i Vasa...kanske vi syns på vägarna.

med den svn? ja då lär jag säkert se dig... har en kompis som bygt lite på en candy gul.... men dendär färgen står ut ännu mer... nice... för övrig trevlit med så många finländare, ja viste att ni fanns men inte i denhär utsträckningen :)

Kör ut mot lillkyro genom höstves och sedan svänger du ut mot vörå vid rondellen .....de e en kul väg... men ta inte i för mycket... fins ett skogsparti med en förrädisk kurva... den ser inte så brant ut först men den blir förb**at brant.... de e en högersväng... kommer inte ihåg vad stället häter..

Vad tycker ni om den här vägen? Den som går mot Österö?

Bifogat

• Namnlöst-1.jpg
    Namnlöst-1.jpg
    82.4 KB · Visningar: 42
vägen mot österö e bra fortsättning på den från vörå... sen kör man ut till riks8an igen å så hem?? och vägen... jaa den e i sånt skick den e:confused:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT