Ny med lem.

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Hej hej.
Refur (isländska för räv). Kille på 25 år som är galet kär i bordercollies, motarder och motorcyklar typ Yamaha xt600. :)

Snäll, ofarlig och snart sambo *peppar peppar* ;)

Välkommen!

...det där bevisar att isländska är skitenkelt, avsluta alla ord med -ur bara. :hihi Tunkur Knifur! :crash

Tigrro din gamle gam :D

Tigrro din gamle gam :D

Vem vare? Vem vare som sa!? :)

Jaa faktiskt. Lägger om mitt onlineliv lite. :tummenupp
Passar på att lägga in en hälsningstråd här då Tigrro inte hade någon. :rolleyes:

Vad glad din :tuttar måste vara då när blivande sambon är "med lem" :D

O välkommen hit!

:tummenupp

Är medlem under ett annat namn sen tidigare. Så detdär är väl en liten ordvits då jag dels har lem. Och då jag vet hur omtyckt det är med särskrivningar. :tummenupp

Last edited:
Jag va i Island i Mars,jättefint!!!Vilken fint landskap,kanon land allt va så annorlunda,blåa lagunen va bäst av allt!!!Vilken jävla upplevelse!

"välkommen", men ska jag ta bort ditt andra konto. Ena eller andra som gäller.

Ja tack, ta gärna bort Tigrro. Jag försökte hitta någon knapp för det igår men jag hittade ingen. Vart rädd att sporthoj vart nånting man inte fick gå ur. :rolleyes:

Jag vet. Det är väl nånting med att man inte får börja meningar med just ordet 'och'. Jag har aldrig förstått varför.. :va

Därför att "och" är ett sammanbindningsord, som binder ihop "ett och annat".
Sätter man punkt, så kan man omöjligen i ordets betydelse börja med och. Punkt är punkt för den meningen, då kan man inte inleda med och då det referar till något som skrivits innan.

:fakta

Därför att "och" är ett sammanbindningsord, som binder ihop "ett och annat".
Sätter man punkt, så kan man omöjligen i ordets betydelse börja med och. Punkt är punkt för den meningen, då kan man inte inleda med och då det referar till något som skrivits innan.

:fakta

Sedär! Så enkelt vart det. Ska tänka på det i fortsättningen. Min svenskalärarinna påpekade att det ofta är bättre att sätta en punkt och börja en ny mening än att använda sig av komma eller använda ordet 'och'. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back