Ny med höga ambitioner

Vad menar du? Har jag köpt mina hojar i onödan!? Jag trodde den som hade flest hojar fick alla SH:ares beundran och att alla kexen skulle rada upp sig automagiskt. I och för sig har jag inte fått några beundrarmeddelanden och inte har jag sett några kex heller... :3freak

Du svarade själv på din egen fråga där. Men helt i onödan är det inte.
Hade du valt att samla på dig en massa kex istället, samtidigt, så hade det varit ett satikens herrejeflar liv hemma varje gång du tog hem en ny till samlingen.
Hojar är mycket mer toleranta och lugna, och går inte i taket för att man drar hem en ny.

Och dessutom, om du vill ha fakta att kasta i ansiktet på släkten så har en brittisk undersökning visat att hojpiloter är inblandade i 20% färre olyckor så man blir en bättre förare av att köra hoj.

För att inte tala om undersökningen som visar att ridning är betydligt farligare än hojåkning. Ändå har jag aldrig hört någon säga: "Häst? Nänänä, jag skulle rida ihjäl mig diReCkt!"

För att inte tala om undersökningen som visar att ridning är betydligt farligare än hojåkning. Ändå har jag aldrig hört någon säga: "Häst? Nänänä, jag skulle rida ihjäl mig diReCkt!"

Ja, vad stod det i notiserna igår?
Var det 13.000 pers som sökte vård för ridincidenter per år? Darn. Det låter mycket?

Till TS kan jag avslöja att jag i år insåg att min enduromaskin med motardhjul är det roligaste jag kört på allmän väg hittills, otroligt lagom. Då toppar den svindlande 150.
Kanske inte smartaste valet ur slitage/servicesynpunkt men hade jag jagat gathoj idag skulle jag siktat efter något väldigt lätt med hyggliga serviceintervall.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT