Ny mc!

Är det din första hoj? Fy faan va orättvist allt blev nu, den hojen är ju min drömhoj! GRATTIS, PUTSA HENNE VARJE GÅNG DU KÖRT! LJUDET ÄR SÅÅÅÅ GRYMT!!!

Araikaj skrev:
Är det din första hoj? Fy faan va orättvist allt blev nu, den hojen är ju min drömhoj! GRATTIS, PUTSA HENNE VARJE GÅNG DU KÖRT! LJUDET ÄR SÅÅÅÅ GRYMT!!!

inte första hoj, andra hoj däremot och första "stora hojen" :banana

En dag får du en lika fin :pannkyss fast du har ju redan hoj!

prise skrev:
inte första hoj, andra hoj däremot och första "stora hojen" :banana

En dag får du en lika fin :pannkyss fast du har ju redan hoj!

Jo o jag tycker den e svincool (80-tals japs med helkåpor hur rått är inte det?) Grattis än en gång, ska åxå fixa mig en sporttwin någongång. Var å tanka idag å när jag står där o försöker att undvika att spilla så dånar det till bakom mig. Vad ser jag? Jo, en sv 650 s med kolfiberburk! Det ljudet gjorde mig helt knäckt! Tyckte innan att min hoj lät coolt när man växla ned under viadukterna o drog på men det här var ju mycket kraftigare, basigare o mäktigare på tomgång...

Den ultimata hojen är nog storebroder 1000 s men efter att jag hörde lillebrorsan idag så skulle jag vara ganska komfertabelt nöjd med den. Avundsjuk, jag...? Grym hoj o som sagt o rätt märke :tummenupp Kör lugnt nu!

Araikaj skrev:
Jo o jag tycker den e svincool (80-tals japs med helkåpor hur rått är inte det?) Grattis än en gång, ska åxå fixa mig en sporttwin någongång. Var å tanka idag å när jag står där o försöker att undvika att spilla så dånar det till bakom mig. Vad ser jag? Jo, en sv 650 s med kolfiberburk! Det ljudet gjorde mig helt knäckt! Tyckte innan att min hoj lät coolt när man växla ned under viadukterna o drog på men det här var ju mycket kraftigare, basigare o mäktigare på tomgång...

Den ultimata hojen är nog storebroder 1000 s men efter att jag hörde lillebrorsan idag så skulle jag vara ganska komfertabelt nöjd med den. Avundsjuk, jag...? Grym hoj o som sagt o rätt märke :tummenupp Kör lugnt nu!

diggar ljudet som fasen det är rått! :tummenupp
80-tals japs brukar dock fan inte låta helt fel dem med när de har rätt slipon!

prise skrev:
diggar ljudet som fasen det är rått! :tummenupp
80-tals japs brukar dock fan inte låta helt fel dem med när de har rätt slipon!

Exakt, men det har inte min men funderar på att börja hacka lite i burkarna :banana :banana

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park