Ny mc+utrustning_Bra deal??

hajtand skrev:
Haj, nu när snön regnar bort i götet för det mig in på andra tankar:

Tänker nämligen köpa ny sporthoj+utrustning i vår, antagligen i trollhättan. Man borde väl kunna få ett bättre pris då!

Hört att 10% på hojens nypris att köpa utrustning för är rimligt, :rolleyes: eller?

Hur gjorde ni?

Beror väl på vad hojen kostar :hihi

Det brukar erbjudas rabbat när man köper allt på en gång,Bike är dessutom enl min mening bra att ha att göra med på den punkten.

Jag köpte allt på olika ställen,hojen på en firma som inte sålde kläder och hittade ett ställ på rea osv.

Tycker också Bike e väldigt lätta att ha och göra med. Dom brukar lämna rabatt på kläder när du handlar hoj där. Brukar även gå att deala till sig mer saker. Beror säkert på vad du köper för hoj. I mitt fall var det en sprillans ny R1

hajtand skrev:
Det blir den nya R6:an, har ju stort sätt bara en hjälm för tillfället. så det blir ju hela kittet, skydd, lås mm

Kanske finns "Mäss-priser" nu i slutet på januari

Ska du köpa så mkt utrustning så borde kunna få rejält med rabatt! :tummenupp
Bara å kolla runt å höra vad man kan få för pris!

hajtand skrev:

Tänker nämligen köpa ny sporthoj+utrustning i vår, antagligen i trollhättan. Man borde väl kunna få ett bättre pris då!

Hört att 10% på hojens nypris att köpa utrustning för är rimligt, :rolleyes: eller?

Hur gjorde ni?

Varför vänta till i vår ( den är ju här redan :D ) Jag köpte hoj för en månad sedan o fick en mycket bra deal. Tänk på att det är lite säsongsbetonat, nu vill handlarna gärna sälja ist. för att sitta o rulla tummarna. I vår kommer stora ruschen också. dvs. Strlk. etc kan ju ta slut. Kolla på mässan i slutet av Januari i GBG. Sen är det bara att ösa på !!! :tummenupp

hajtand skrev:

Hur gjorde ni?

köpte min hoj via sidoimport eller gråimport som det heter och kom över en flång kartong ny maskin och fick slanta 60 när den i märkesbutik kostar 30 kakor mer, skinnställ och annat bra att ha saker köpte jag innan och fick rätt bra pris när jag köpte allt i en och samma butik så låt snacket rulla så ska du se att dom i butiken kan ge dig bra pris om man köper allt i samma svep.

hajtand skrev:
Det blir den nya R6:an, har ju stort sätt bara en hjälm för tillfället. så det blir ju hela kittet, skydd, lås mm

Kanske finns "Mäss-priser" nu i slutet på januari
Ditt svin! :argpådato

Grattis! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back