Ny mc-tjej här :)

Camilla skrev:
2404230 Hej alla hojåkare :)
Camilla heter jag, är 23 år och arbetar som sjuksköterska. Tog mc-kort för 2 år sedan vilket är bland det bästa jag har gjort, det är så skoj att köra och man får aldrig nog :) kör nu en Honda cbr 600 f -97 som får duga ett tag till ivarjefall :)...

Måste passa på att fråga...jag tycker det verkar dåligt med hojåkare i västerort eller?

Välkommen!
Bor i Vällingby :hej
Några finns det men inte allt för många. Brist på sporthojar verkar det som iaf på gatorna runt omkring ;)

Pm:a om du vill köra en tur någondag! :squid

Camilla skrev:
Camilla heter jag, är 23 år och arbetar som sjuksköterska. Tog mc-kort för 2 år sedan vilket är bland det bästa jag har gjort, det är så skoj att köra och man får aldrig nog :) kör nu en Honda cbr 600 f -97 som får duga ett tag till ivarjefall :)...

Måste passa på att fråga...jag tycker det verkar dåligt med hojåkare i västerort eller?

Hej, Välkommen!

Jag bor i Hässelby och kör racer.

//RaSir

Estremo skrev:
2405964 Jag får väl också önska välkommen. Jag såg en tjej på en likadan CBR med samma färgsättning som din för ett par veckor sedan, tillsammans med en customhoj. Det var dock i mina hemtrakter.

ja då var det inte jag.

Tack alla för välkomnandet!

Last edited:
Camilla skrev:
2404230Måste passa på att fråga...jag tycker det verkar dåligt med hojåkare i västerort eller?

Kvalitet, inte kvantitet. :D

Edit: Kan ju tillägga att jag är uppvuxen i Hässelby Villastad..

:mad: Aldrig kommer det några småländska damer hit till SH. Aja... varmt välkommen iaf! :tummenupp

//KaliZ

KGK skrev:
2406163 :hej

va många tjejer det börjar bli som kör hoj

hehe, ja det är både lycka för oss tjejer som kör hoj och er killar som får se på oss :tungan

Last edited:
Camilla skrev:

hej o välkommen:tummenupp

bikerwoman skrev:
2404269 Välkommen, vad kul med ännu en sjuksköterska ute på vägarna:tummenupp
Då kan du hjälpa mig att ta hand om alla som kör av på våra onsdagskörningar;)

Jaha tack för den......

Känner mig inte alls skyldig:D

/Uffe

Välkommen!!!!!!

Är uppvuxen i Kälvesta men bor nu på södra sidan av stan. Brukar dock åka en del i västerort för att hälsa på föräldrar, kompisar eller för att spela fotboll. Håller med om att det inte känns som att det är så många som åker i västerort.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show