Ny Mary

Kul... Blir Lite Is Racing Da Sjalv E Det Lugnt Som F.n Jobbar Nu Segt....

Helvete, 28 plus?! kan det vara nåt att ha.... Nej tack, jag går dit där det finns flickor som är 28 minus... :hihi

Hultan skrev:
Helvete, 28 plus?! kan det vara nåt att ha.... Nej tack, jag går dit där det finns flickor som är 28 minus... :hihi

Baah, kliv in i matchen nu föffan Hultan :mattias !

Flickor under 28 vet ju knappt om dom är kåta eller kissenödiga!?

35 bast är minsann ingen ålder för en ko!

Som den singel du är finns de ju bara en sak i siktet. Att hångla upp nån mot en vägg (till att börja med). Du borde därför inte vara nån annanstans än just där. Fars Hatt får Palace att likna ett barnkalas på Mc Donalds.

Var uppe i norr är förfesten?

Last edited:
IRON MAN skrev:
Sorry,kom jag åt en öm punkt nu eller :tungan

Nej då! :rolleyes: 31 är en bra ålder! :3freak

Man kan slappna av för man har redan fått den första rynkan å det första grå håret. Det är inte förren nu man har börjat glädjas å de små sakerna som att få visa leg när man går på systemet eller på krogen (sist fick cathy visa å inte jag, undra om det betyder nåt). :huvet

Mary skrev:
Nej då! :rolleyes: 31 är en bra ålder! :3freak

Man kan slappna av för man har redan fått den första rynkan å det första grå håret. Det är inte förren nu man har börjat glädjas å de små sakerna som att få visa leg när man går på systemet eller på krogen (sist fick cathy visa å inte jag, undra om det betyder nåt). :huvet

Hörru, jag får ju alltid visa leg! :tuttar
Kan ju bero på att jag ÄR yngre än vissa andra oxå... :D

Mark skrev:
Baah, kliv in i matchen nu föffan Hultan :mattias !

Flickor under 28 vet ju knappt om dom är kåta eller kissenödiga!?

35 bast är minsann ingen ålder för en ko!

Som den singel du är finns de ju bara en sak i siktet. Att hångla upp nån mot en vägg (till att börja med). Du borde därför inte vara nån annanstans än just där. Fars Hatt får Palace att likna ett barnkalas på Mc Donalds.

Var uppe i norr är förfesten?
Okej då! Visst vissa (och då menar jag vissa. somliga tjejer/kvinnor tror dom kan det där bara för att dom fötts som kvinnor) kan sin sak, men så länge jag kan få fina flickor (läs yngre) så kommer jag ta dom med.. Men det klart bjuds det på äldre så va fan.. Inte mina huvud mål dock...
:D

Hultan skrev:
Okej då! Visst vissa (och då menar jag vissa. somliga tjejer/kvinnor tror dom kan det där bara för att dom fötts som kvinnor) kan sin sak, men så länge jag kan få fina flickor (läs yngre) så kommer jag ta dom med.. Men det klart bjuds det på äldre så va fan.. Inte mina huvud mål dock...
:D

Gäller även "gubbar".... :hihi

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti