Ny lya!

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
God afton kära fikamänniskor!

Tänkte bara tilkännage att jag ska flytta till ett större krypin. Efter som jag inte tycker om att vänta så planerar jag flytta in i min nya lya om en dryg vecka. :banana :banana

Sammanfattning; Jag ska flytta till U-A hems nybyggda hus vid bävån! Jag och brorsan har fått en 3a på nästan 90 kvadrat på 4e våningen.. :yoparty

Nu ska jag nana!

Jävla s**tstövel!!! (ursäkta språket... :pannkyss ) Nu blev jag riktigt avundsjuk, du blir helt enkelt tvungen att bjuda på den värsta inflyttningsfesten i U-A's historia. :banana :fyllisar :tuttar

Sen får ni nog bjuda på sprit också... :7peta

EDIT: Grattis förresten! :yoparty

:mad: :huvet :huvet :mad:

Det hade tydligen skett ett "LITET" missförstånd hos uddevallahem. Lägenheten ligger i huset bakom det nya..... jaja, sak samma. den e fortfarande nybyggd (har varit kontor) men men

Lucifer skrev:
:mad: :huvet :huvet :mad:

Det hade tydligen skett ett "LITET" missförstånd hos uddevallahem. Lägenheten ligger i huset bakom det nya..... jaja, sak samma. den e fortfarande nybyggd (har varit kontor) men men
Fyyyyyyy vad dålig stil... Komma in här och glänsa, få oss att längta efter fjordfestivalsfester med grymmeutsikten.... Och så var det bara lögn...
:7peta :hihi

Lucifer skrev:
Det e fortfarande fint läge, men inte "the läget"...

Här hade ju vi gått o ställt in oss på att få "the läget"! Nu är du så god o ringer direkt till U-AHem... nä, förresten. Du går dit istället, slår näven i bordet o säger att du vill ha en lägenhet med "the läget", och därmed basta! :tummenupp

Säg att Looneycrew inte nöjer sig med något mindre än "the läget".

Tompalino skrev:
Här hade ju vi gått o ställt in oss på att få "the läget"! Nu är du så god o ringer direkt till U-AHem... nä, förresten. Du går dit istället, slår näven i bordet o säger att du vill ha en lägenhet med "the läget", och därmed basta! :tummenupp

Säg att Looneycrew inte nöjer sig med något mindre än "the läget".
Det var stängt.... :näsblod

Firefly skrev:
Hur går det med inflyttningen då?
Börjar ta form nu... Ä lite tröttt på alla j-a bananlådor, men annars e det finfint. Tyvärr har man dragit på sig någon baskilusk så jag har gansak hög feber...

The läget

Lucifer skrev:
Börjar ta form nu... Ä lite tröttt på alla j-a bananlådor, men annars e det finfint. Tyvärr har man dragit på sig någon baskilusk så jag har gansak hög feber...

Se det possitivt det e ju fortfarande krypavstånd från Fjorden/stan :fyllisar

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...