Ny logga för Supermotardforumet

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjenahej!

Jag blir ju aningen mer involverad nu i det här forum i med att jag själv ska köra Supermotard SM med Husa 450. Så tänkte piffa till saker. Jag la upp en logga (till vänster) för forumet. Men den kan ju alltid förbättras. Så om nån här kan skapa en logga som gör sig bra i Supermotardforumet får ni gärna gör en o lägga upp här.

Andra förbättringar? Bara o fråga så ska vi se vad vi kan göra.

Mvh
Johnny

Nu får du fan ta och sansa dig! som ktm åkare måste jag motsäga mig att ha den på supermoto forumet :hihi

ameh! Vad gör man inte för sina sponsorer. FAST! Det får inte vara för mycket heller. Ville göra en logga som är snygg o som "täcker" Supermotard som helhet och inte bara till ett märke.

Swedie skrev:
Tjenahej!

Jag blir ju aningen mer involverad nu i det här forum i med att jag själv ska köra Supermotard SM med Husa 450. Så tänkte piffa till saker. Jag la upp en logga (till vänster) för forumet. Men den kan ju alltid förbättras. Så om nån här kan skapa en logga som gör sig bra i Supermotardforumet får ni gärna gör en o lägga upp här.

Andra förbättringar? Bara o fråga så ska vi se vad vi kan göra.

Mvh
Johnny
visst loggan är najs men som sagt, den är kanske lite mycket husaberg :hihi .

EDIT: loggan är så stor så att jag måste sidscrolla för att kunna se hela forumet. det har jag inte behövt innan :rolleyes:

Last edited:
:rofl

Det är UNDERBART!!!! Husasekten tar över Sporthoj.com och sektledaren kan lugnt luta sig tillbaka NJUUUUUTA!!!! :hihi

Reklambannern (loggan?) är för lång för min fjuttiga 17" LCD med halvdan upplösning (1024x768), jag gillade när hela Sporthoj fick plats i fönstret utan att behöva scrolla åt sidan. (Det här gäller iofs nu bara förstasidan på motardforumdelen och neråt är en annan sak...)

Ädit: långsam, men inte ensam!

-Rosen- skrev:
EDIT: loggan är så stor säå att jag måste sidscrolla för att kunna se hela forumet. det har jag inte behövt innan :rolleyes:

Samma här, måste scrolla och det är riktigt jobbigt.
Jag förstår dig som vill ge dina sponsorer lite mark att gå på men jag tror inte att detta är rätt sätt. Ge dem en gratislänk till vänster istället och sen gör du en logga som inte favoriserar ett märke. Bara för husfridens skull då...

du kan ju göra som i filmen supercross där de bara använder hojar av märket nami :rofl ( sätter in den för att jag inte tror att märket finns, upplys mig gärna om det gör det). men varför inte ha en logga som påminner om den vanliga loggan, bara det att det är motarder på den?

Tack, korrigerat litegrann. Det ska ju inte vara Påtvingad reklam. Bara så där på gränsen ;) Nä, men nån måtta får det vara.

Swedie skrev:
Tack, korrigerat litegrann. Det ska ju inte vara Påtvingad reklam. Bara så där på gränsen ;) Nä, men nån måtta får det vara.
tackar nu funkar den perfekt för mig i alla fall :tummenupp

EDIT: lade märke till att där var en ktm nu också :tummenupp . men om du känner för att lägga ner mer tid på det så försök göra så att bilderna går in snyggare i varandra, för nu ser det ut som att du bara har tagit ett par bilder och satt bredvid varandra

Last edited:
Det ser riktigt bra ut. Min enda synpunkt är väl att nu när sporten bytt namn så skulle Johnny också kunna göra det så att vi kan jobba in det nya namnet SuperMoto. :)

RookieSM skrev:
Det ser riktigt bra ut. Min enda synpunkt är väl att nu när sporten bytt namn så skulle Johnny också kunna göra det så att vi kan jobba in det nya namnet SuperMoto. :)

Är det inte så att man kan äga en supermotard men man tävlar i supermoto ? Eller så är det bara jag som har fått det om bakfoten, jag kanske äger en supermoto istället för en supermotard?

Dee_cati skrev:
Är det inte så att man kan äga en supermotard men man tävlar i supermoto ? Eller så är det bara jag som har fått det om bakfoten, jag kanske äger en supermoto istället för en supermotard?

Missminner jag mig inte är supermoto motorcyklen & sporten, supermotard föraren.

Edit: Från början va ju idéen att utsee den bästa föraren alla kategorier. Alltså Supermotard (superförare, eller nått sånt). Nu är det ju en egen gren, och då kallas det rimligen supermoto.

Last edited:
Dee_cati skrev:
Ja, så kan det säkert vara, vet inte faktiskt. Men det är nog SuperMoto SM han ska köra då det inte finns något Supermotard SM. Kanske lät jag dryg bara, det var aldrig min avsikt.

RookieSM skrev:
Ja, så kan det säkert vara, vet inte faktiskt. Men det är nog SuperMoto SM han ska köra då det inte finns något Supermotard SM. Kanske lät jag dryg bara, det var aldrig min avsikt.

Nej då, absolut inte drygt utan jag är nog utav samma mening att det ska heta Supermoto (internationellt) men undrade just om hojen också heter så. Mina franska-kunskaper är inte de bästa så här långt efter skolan, speciellt inte då man hade tyska som huvudämne.

Barrett, det kan nog stämma. Är det -ard på slutet som bestämmer formen av det hela på franska kan man då undra. Har vi ingen baguette här på forumet?

Dee_cati skrev:
Barrett, det kan nog stämma. Är det -ard på slutet som bestämmer formen av det hela på franska kan man då undra. Har vi ingen baguette här på forumet?

Bagettard menar du? :7peta
Nä fy fan va jag spammar :3freak

RookieSM skrev:

Motard kan väl fritt översättas till knutte, Superknutte alltså!

/Davard

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...