Ny liten terrormaskin

Teddy skrev:
Kolla in JHA-kit på http://gpcmoto.com --> HONDA Race --> HONDA RS125 --> JHA 2004 RS-V KIT (UNLEADED ONLY).

Tyvärr kunde jag inte fixa till någon direktlänk, det kommer upp en varningsdialog när man högerklickar på sidan.

Där finner du både en beskrivande text och en bild på hela paketet.

Grattis till den nya hojen, Christoffer!

Fast inte rs-v kitet krisskross har, dock är det ingen skillnad på toppeffekten.
Fullt kit brukar innebära, cylinder, kolvar, toppar, tändning, pipa, kolfiber-reeds.

Ja jävlar....

*Min PM-låda är rensad, ni som skickat PM sen igårkväll får tyvärr göra det igen.

*Bilder kommer men just nu är den nerplockad och framgaffeln håller på att servas.Nån vecka till så....

*Den gick i EM med exakt samma spec som nu, den är inte rörd sen Cartagena(Jag har strippat och kollat allt).

*Jag har mycket riktigt inte RS-V kitet utan det gamla Jha-kitet, skillnaden är att det nya är brutalt mycket starkare mellan 9-11000 eller nåt. Tror det ger 12 hästar mer vid 9000 varv jämfört med mitt kit. Toppeffekten ska dock vara likvärdig. Enligt bänkningar jag sett på JhA-kit så ligger toppeffekten på 47-49 bakhjulshästar!

Det spelar ju ingen roll egentligen. Och är man dessutom en sopa som jag så kan man ju köra på det märke man vill för man kommer ju ändå vara utfyllnad i kön.

Hoppas du blir nöjd!

mummel.... 10 bakhjuls hästar mer än mig....... :3freak

Goodstuff skrev:
Det spelar ju ingen roll egentligen. Och är man dessutom en sopa som jag så kan man ju köra på det märke man vill för man kommer ju ändå vara utfyllnad i kön.

Hoppas du blir nöjd!

Apap, tugga inte ner ditt självförtroende bara för att du haft strul och inte kommit upp i fart ännu. Det släpper ska du se, du har inte kört särskilt mycket ännu..

oFFkeFF skrev:
Apap, tugga inte ner ditt självförtroende bara för att du haft strul och inte kommit upp i fart ännu. Det släpper ska du se, du har inte kört särskilt mycket ännu..

Jag har anlitat en speciallärare så det ska gå bättre nästa gång det blir av. Tyvärr har jag så jävla mycket jobb som krockar med alla träningstillfällen men i mitten av juli ska det tränas för fullt!
Min hoj har ju körts på 1.09 tider på Åsen så den duger nog åt mig....

titum skrev:
mummel.... 10 bakhjuls hästar mer än mig....... :3freak

Jo, fast dina 38 bakhjulshästar låter något lågt, speciellt eftersom den ser ut att hänga med bra ute på banan, skiljer ju som sagt en hel del från bänk till bänk.

Goodstuff skrev:
Jag har anlitat en speciallärare så det ska gå bättre nästa gång det blir av. Tyvärr har jag så jävla mycket jobb som krockar med alla träningstillfällen men i mitten av juli ska det tränas för fullt!
Min hoj har ju körts på 1.09 tider på Åsen så den duger nog åt mig....

Det där med tid är rätt krångligt, men det är ju ingen stress..

Nyteknik skrev:
Sluta med det där självömkandet och ge dig ut och träna! Du bara måste ju bli snabbare på din TZ än du var på TRX:en innan sommaren är slut.

Ingen självömkan. Dock ska jag köra snabbre med TZ:an än med TRX:en innan året är slut, är ju inte särskilt svårt.

Nu återgår vi till ämnet.
KrissKross fräna 125:a.

Chris Ash skrev:
Jo, fast dina 38 bakhjulshästar låter något lågt, speciellt eftersom den ser ut att hänga med bra ute på banan, skiljer ju som sagt en hel del från bänk till bänk.

nänä..... du HAR 10 hästar mer än mig......

nu kan jag skylla på materialet :tungan

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back