Ny linje - Daytona 675

Tjejorna faller för att "man" är cool och har coola hobbys men sen är det bara i vägen för dem...

Det är ju så.. först låter det att "det är viktigt att man har egna intressen och kan göra saker på egen hand.."

Sen när det redan är försent så upptäcker man att det bara gällde tjejen, själv kan man på sin höjd få gå ut och ta en öl OM tjejen själv har egna planer.. men det där med öl är i undantagsfall i om att i förhållandet ingår även att man ska åka och hämta dem från världens ände mitt i natten..

Det är ju så.. först låter det att "det är viktigt att man har egna intressen och kan göra saker på egen hand.."

Sen när det redan är försent så upptäcker man att det bara gällde tjejen, själv kan man på sin höjd få gå ut och ta en öl OM tjejen själv har egna planer.. men det där med öl är i undantagsfall i om att i förhållandet ingår även att man ska åka och hämta dem från världens ände mitt i natten..

haha agree exakt sådär har det varit många ggr med olika tjejer, så det måste vara ett beteende som ligger i deras natur.
åka o hämta grejen känner man ju igen oxå själv hade jag en brud i uppsala ett tag o det var ett jääävla åkande fram o tillbaka, ganska många natt turer oxå. Men dem får gilla ens hobbys jag gör det oavsett vad dem tycker =) men det e jävligt drygt med en grinig flicka "vad är det nu då"----"INGENTING!!!"

Hej hej alla.
Tanten är i Sälen...

Jaha, så här blev det.

Fattas ett par lager klarlack så det blir riktigt blankt, men annars är jag nöjd.

IMG_20110210_234612.jpg

IMG_20110210_234720.jpg

IMG_20110210_234743.jpg

IMG_20110210_234904.jpg

IMG_20110210_234947.jpg

IMG_20110210_235003.jpg

IMG_20110210_235255.jpg

IMG_20110211_000430.jpg

IMG_20110211_000613.jpg

IMG_20110211_000704.jpg

Last edited:
...det är då man skaffar en brutta med samma vettiga intresse, min sambo blir skitglad när något nytt införskaffas till hojarna (ja hon kör själv så min cuts ligger på hyllan) helt perfekt.:tummenupp

Grymt! Är själv sugen på Arrow pipan, är du nöjd med den?

Effektmessigt har jag inget att säga om den pipan - alltid suttit på, inte kört med orginal. Men den låter helt underbart!
Vill du ha mer upplevelse så dreva, -1 fram och +1 eller +2 bak, då jävlar blir det ett jävla drag! Du kör ifrån allt på 2, 3 eller 4 hjul, upp till 210 km/h (om du kan växla fort eller har en QS) där når du varvstopp på 6:an. :yoparty Powerwheelies... känns det lockande, på alla växlar, typ. Hojen är ju drevad för gata som de säljer dem i butik, prova dreva först och säg vad du tycker. Klart värt pengarna, kostar dig 500 SEK (ebay) istället för 4000 SEk för pipan som gör noll med standarmappen. med Trajjas trimmapp kanske 2-3 hästar, men fortfarande noll. Men visst, ljud ÄR viktigt... :huvet

Inte börjat mixtra med trim ännu. TuneECU-kabeln trodde jag skulle komma igår men tyvärr så förstörde snön postleveranserna. Men sen så...!!!! Spana in http://www.tuneecu.com/TuneECU_En/index.html

En hel jävla vetenskap. Sen öppnar sig hela skogen av trim. Jag har ett "extra" avgassystem som jag kan modda och göra vad jag vill med.
Tänkte börja med att fimpa EXUP och KAT:en och sen se vad som händer. Får nog tillfälle att återkomma om det...
Har fått lite mappar av folk och lite ny input på hur man ska tänka. Kul! Lite nybörjare på det här med MC-ECU-trim så det kommer bli kul och lärorikt i sommar. I värsta fall dyrt.

Last edited:
...det är då man skaffar en brutta med samma vettiga intresse, min sambo blir skitglad när något nytt införskaffas till hojarna (ja hon kör själv så min cuts ligger på hyllan) helt perfekt.:tummenupp

Det där är en drömvärld, i was once there.. sen försvann hon och hur i h*vete hittar man en tjej som duger efter de :huvet
Hade vart bättre utan insikten hur fantastiskt de är att alltid ha en åkpartner, eller en sambo som tom tjatar för att få gå på mc mässan 2dagar i rad..

Det där är en drömvärld, i was once there.. sen försvann hon och hur i h*vete hittar man en tjej som duger efter de :huvet
Hade vart bättre utan insikten hur fantastiskt de är att alltid ha en åkpartner, eller en sambo som tom tjatar för att få gå på mc mässan 2dagar i rad..

Ja, tar detta slut så lovar jag er alla att jag i resten av mitt liv ska BETALA FÖR SEX.
Ingen mer kärring då.
Promise!

Last edited:
Vill inte strö salt i några sår eller så men när jag läser detta inser jag återigen att jag har världens bästa tjej!

Det där "Vad är det nu då? -Ingenting!" ser jag allt för ofta hos vänner och bekanta och jag avskyr det. Finns inget bättre än öppna kort helt enkelt, hyser en stor förståelse för homosexuella faktiskt...:)

Ska jag skriva lite ontopic också så blev rumpan snygg. Hojens alltså.

/Öl i handen

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...