Ny leksak

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
får jag leka med din båt kan du få låna min hund =)
...mmmm, ett frestande erbjudande... :krama
Hmm, måste tillägga en sak :va
Om man kör hoj utan skinnställ o hela jevffla munderingen får man bannor.
Då måste det ju börja hackas nu med !
BÅTFUKKO utan flytväst :arsele
Cool båt Robz, gött ljud :tummenupp
När får vi höra den gå på varvbrytet!?
Monterat laptimer? Ven runt?
Hur högt "Wheelar" den när du öppnar spjällen fullt?
Går det åka barfota efter den?
Frågorna e många :banana
Mvh // Gadde
Hahaha... Skall försöka fixa svar på det mesta i veckan.
Jag *vågade* faan inte gå ut idag.... blåste 8-10m/s och jag inser min begränsing med detta fordon just nu. Snurrat runt i hamnen har jag dock gjort lite nu, utan att krocka - men nära var det :D
Nackdelen med V8an är att ALLA glor när man startar, och sedan har de dj-t kul när jag svettas med att ratta runt... (Vi skulle ju ut idag, men jag fegade och skulle då tillbaka)

När det blir sommar på riktigt, och du har lärt känna din lilla båt, får du ju bjuda in till vattenskidåkning! :banana

När det blir sommar på riktigt, och du har lärt känna din lilla båt, får du ju bjuda in till vattenskidåkning! :banana
Ja Robz, den ser ascool. Jag är oxså på :banana :banana

Hahaha... Skall försöka fixa svar på det mesta i veckan.
Jag *vågade* faan inte gå ut idag.... blåste 8-10m/s och jag inser min begränsing med detta fordon just nu. Snurrat runt i hamnen har jag dock gjort lite nu, utan att krocka - men nära var det :D
Nackdelen med V8an är att ALLA glor när man startar, och sedan har de dj-t kul när jag svettas med att ratta runt... (Vi skulle ju ut idag, men jag fegade och skulle då tillbaka)

:rofl

Last edited:
Jösses... första gången sedan 2002 som jag missat att vara på SH i över 5 dygn! Vart skall detta sluta??

Men snart har jag tydligen samlat ihop till ett "Tjej-gazz"... faan vad kul - att jag inte fixat båt tidigare? :banana
Soldäck finnes!

Kurisoa:
Behövde tanka, och närmaste sjömack är Landskrona... Springa med 6 eller 7st 20liters dunkar gör jag faan ej!
In med ungar och Rågazz genom gräsrännan (genväg genom sandbukten, halvvägs till Danmark), sedan in mot Landskrona och runt hela skiten o tillbaka i hamnen runt - som att köra i Lund, enkelriktad labyrint.

Mja... 80l går nog i - in med 1000:- . . . "Trångt rör kissar långsamt" - 20 minuter senare har 70l runnit ner i besten... Full speta tebax - skvalpa sönder alla träbåtar är redan en sport.
Hemma i hamn - 3/4 tank kvar... satan - snart dax å tanka igen! :D

Skall Gazza Knudan både Tis o Ons... tänk om det är fint o blåser under 5m/s...:gnissla

Bifogat

• Kevin_In action.jpg
    Kevin_In action.jpg
    104.2 KB · Visningar: 78
Hur våga du köpa båt av Fredde:va
Den båten har fått gå :
De är en nice båt går bra även i hög sjö:D

Fredde?? Nä, denna har gått i Vänern (köpt i Karlstad) - Söt sjövatten och pedantisk 58-årig herre som ägt den:yoparty
Nu skall den börja slitas.... hårt.

Kurisoa:
Behövde tanka, och närmaste sjömack är Landskrona... Springa med 6 eller 7st 20liters dunkar gör jag faan ej!
In med ungar och Rågazz genom gräsrännan (genväg genom sandbukten, halvvägs till Danmark), sedan in mot Landskrona och runt hela skiten o tillbaka i hamnen runt - som att köra i Lund, enkelriktad labyrint.

Mja... 80l går nog i - in med 1000:- . . . "Trångt rör kissar långsamt" - 20 minuter senare har 70l runnit ner i besten... Full speta tebax - skvalpa sönder alla träbåtar är redan en sport.
Hemma i hamn - 3/4 tank kvar... satan - snart dax å tanka igen! :D
Du är kass, det heter Råågazz om man är i närheten av Öresund.

Najs. :tummenupp
Har funderat på båt ett tag nu, men lutar nog mer åt någon slags "skärgårdsjeep" som inte drar 500l/minut.
Men om du vill sälja den billigt när du tröttnat på att skvalpa runt där nere, bland fraktfartyg och bilfärjor, så let me know :D

Vad händer med din båt? Vi vill ju åka bakefter!
Du vill verkligen ut på ett blött Robzgazz…:D:krama
Kommande vecka nu kan jag inte men veckan därpå kanske.

Jag gissar på att han har kraschat den i hamnen :D :D
Nope, nu kan jag t o m göra handbromsvändningar i hamnen:yoparty

När får man komma med brädan o åka lite efter dig :tummenupp
Du orsakar ju bara skador på propellern, juh! :7peta
Är du också ledig första veckan i Augusti? I så fall kanske du kan låna pappsens båt så kan vi ju ta ett gäng? (Jag kan ta 4 eller max 5st, sedan blir det för trångt).

Nåja, vi får se vad väder det blir om en vecka…

Du orsakar ju bara skador på propellern, juh! :7peta
Är du också ledig första veckan i Augusti? I så fall kanske du kan låna pappsens båt så kan vi ju ta ett gäng? (Jag kan ta 4 eller max 5st, sedan blir det för trångt).

Nåja, vi får se vad väder det blir om en vecka…

hahha d är bara när jag kör ;) nu tänkte bara åka efter dig med brädan :tummenupp tyvärr kan jag inte ta farsans båt, den var bara nere i barsebäck under två veckor, nu ligger den uppe i sjön vid stugan igen o kommer stanna där säsongen ut :huvet fast ska iof dit över helgen o åka loss, så lite bra är det ändå hehhe

Det gick bannemig inte fort den. Är det en penta 50cc i den? :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...