merciless
Mr. Slow
Skaffade en till leksak i helgen, nu kan man brassa lite grusväg och köra lite under vintern med
Gissa om jag blev glad när jag fick en årspremie på 841 kr för halvförsäkring... Ett par bilder från garaget med alla leksaker också, kanske kommer en tråd om mitt budgetprojekt på en Fireblade -96 senare.