Ny leksak i garaget. ..KULT

heliac skrev:
Nån som kommer ihåg det här....har sökt med ljus å lykta och äntligen hittat ett...KULTSPELET NR1!!! :fyllisar

Det är ju bara att köpa "Alram est" Julkalender spelet så finns detta" i förfinad version" (så kan du sitta vid datorn istället för garaget.). med en en av luckorna...(jag har alla koder till er som behöver) Sa till frugan då" Detta är ju precis som det spelet man körde som liten"

Kommer ihåg detta själv, när man hängde vid ett sibyllahak när man var sisådär 9-10 år(70-talet...)

Nice! :tummenupp

Jag har Super Sprint till min gamla Atari 520 ST. Ett av de bästa spelen jag har spelat på den tror jag. Man kan till och med spela tre samtidigt på det, två med joystick och en på tangentbordet.

Ingen fara de eldar upp gamla arkadkabinett ibland.
De är bara de som är dedikerade ett visst spel som är riktigt värt nåt.
Skaffa ett gammalt utnött eller bygg ett själv, det ska jag göra.
Sen blir det mame och tv-skärm i det och styrspakar typ arcadX eller vad de heter.

Grymt tufft. Tror dock det är lite innan min tid...

Men jag bara undrar hur du ska få något gjort i garaget. Du får skaffa ett till där du kan ha hojen. Annars blir det kanske inget åka i sommar bara spel.

För den som är intresserad så är spelet TILL SALU..

3000:- 070-4150525

Kan meddela att jag var asgrym på detta spel. Speciellt den banan som visas till vänster. Fanns ingen som spöa mig. Jag rulade phett :yoparty

JB

Tänker på Gotlandsbåten och nån spelhall. Grymt, växelspak och sånt fanns också. Lite annorlunda mot dagens spel & grafik :tungan

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back