Ny lady på forumet! :)

filmkväll har väl inte kommit än :confused::va

Så, ska vi ha en filmkväll? :krama

Välkommen till det testosteronstinna paradiset! hoppas du inte är pryd, men grabbarna är inte så farliga dom dom låter ;-)

Skönt med fler brudar in i sporten :D

Wääälcome!

då gör du u helt fel min teoristämmer frågar du 100 tjejer på krogen strax innan stägning så kan jsg garantera att minst 5 kómmer vilja ta med dig hem.. fan tejjer fiunkar väl precis som killar de blir kåta oxå o vill oxå få ragg precis som du.... Fortsätt kämpa o fråga fler brudar vad e värsat som sker max en örfil bara gå vidare sen

E det så bra på krogen
fan att man inte e äldre :(:(:(
aja får la vänta några år

Seriöst sh måste ju ha bättre "date chans" än varenda datingsajt i världen..
En "kontakt" annons på sh hade ju genererat iaf en 50 killar som seriöst skulle träffas på riktigt =S
Vart hittar man de omvända? Säg inte att man måste konvertera till havremoppe:huvet

Hejsan alla!

Nu har jag slutat smyga runt och bestämt mig för att lära mig allt om hojjar. :banana :banana

Längtar så till våren!

Kramis från lilla mig! :)

a, tänk vad välkomnad man kan bli med de rätta förutsättningarna på ett mc-forum. ;-)
Rätt NICK, rätt kön och rätt inlägg. Tousche!
Jag har aldrig brytt mig om att skriva en pressentation för det kommer inte vara en jävel som bryr sig ändå. Fel kön, fel nick och förmodligen en pressentation som inte tilltalar 95% av medlemmarna här.

Men nästa gång nån tjej gnäller på nåt om jämlikhet mellan könen ska jag hänvisa henne till denna tråd.

Nej, skämt åt sidan, eller hur fan säger man i sibirien, såklart du är välkommen. Kul med fler hönor som kör hoj med oss andra adrenalinstinna tuppar!

Men en sak ska du ha jävligt klar för dig!

Alla (95%) kommer skriva, "ligga?" ... till dig både här och där, det betyder att de vill kulla. Ligga, är annars ett skällsord i mckretsar. Man vill inte ligga ner med hojen (=ramla omkull). Så även om du vill tro att de vill "ramla omkull med hojen" tillsammans med dig, eller i din närvaro, så är det inte så, de vill bara knulla.
Bara en varning, jag får det hela tiden.

Välkommen!

Last edited:
a, tänk vad välkomnad man kan bli med de rätta förutsättningarna på ett mc-forum. ;-)
Rätt NICK, rätt kön och rätt inlägg. Tousche!
Jag har aldrig brytt mig om att skriva en pressentation för det kommer inte vara en jävel som bryr sig ändå. Fel kön, fel nick och förmodligen en pressentation som inte tilltalar 95% av medlemmarna här.

Men du kör ju Trajja!? Jag hade brytt mig.. :hej

Här på SH är vi numera inte så noggranna, anything goes! Följ Solid Snakes exempel för några minuter sedan i sin förfrågan till jappsåkarn :tummenupp

Åh herregud...
Att starta en sån här tråd är tydligen som att vifta med ett köttstycke framför nosen på en flock hungriga lejon.

Ska man skämmas för hela det manliga släktet eller bara för att man är medlem på detta forum?

Nej, jag tror jag säger så här istället: Ligga? :tungan

Haha, sjukt skadade ni är allihop!

Kul med fler hojåkande tjejor dock! Välkommen!

o allt är skrivet på en fre kväll ,, antar att sambosarna är iväg , o minst 2 st modvatten intagits

ligga? :-)
(se mitt redigerade inlägg ovan)

ey nej tack jag ligger inte åt det hållet... :tuttar

Men att ligga med hojen kan ju vara skönt också (i det här fallet menar jag inte knulla :hihi).. bara man inte ligger FÖR mycket för det är då man ramlar omkull.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT