ny lack till zx9r... förslag?

Daniel_liss

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Kawasaki ZX9R
edit: nylackad å klar... bild nedan...

Hej... det är dags att lacka om min hoj efter en vurpa under sommaren...
tänkte höra om det är nån som har nån snygg ide? eller nån som har ett bra fotoprogram så det går att göra om min egen lilla ide nedan så det ser lackat ut? vad tycker ni om lacken jag föreslagit?
lämna gärna bildförslag...
naturligtvis vill jag matcha ställ och hjälm även med nya lacken (även om jag läste i nån tråd att det var "bögigt" att ha färgmatchande) :confused: :va :kocko

Bifogat

• liten1.jpg
    liten1.jpg
    136.4 KB · Visningar: 285
  • liten.jpg
    liten.jpg
    105.3 KB · Visningar: 230
Last edited:
Daniel_liss skrev:
naturligtvis vill jag matcha ställ och hjälm även med nya lacken (även om jag läste i nån tråd att det var "bögigt" att ha färgmatchande) :confused: :va :kocko

Ang matcha skinnställ och hoj, måste lägga ut den här bilden..2fast4some skämtade lite med heimdal

Heimdal är ala president för :tuttar ligan :rofl

*duckar för eve nitar och tassar försiktigt härifrån *

Last edited:
ozeo skrev:
zx9r.21602.JPG
:Bugar

Riktigt snygg. En kawasaki ska vara grön.

Tjena funderar själv kring en ny lack efter en lättare marksyning på kinnekulle funderar mest på orginalkulör (röd) utan 99a stripesen med chrome dekaler. Mitt smakråd är alltså kör enfärgat satsa på fräcka dekaler å kanske magkåpa i kolfiber eller pimpa andra detaljer men smaken är ju som :arsele

Är inte en bra motivlack ganska dyrt? själv har jag fått prisuppgifter för en enfärgad lack på 10000 kr utan kvitto undrar vad en motivlack kostar där?
Lycka till iaf
lägger upp en bild på pärlan också nån som kan photoshoppa den helröd?

Bifogat

• prof bild.jpg
    prof bild.jpg
    80.7 KB · Visningar: 141
10000 för en hellack utan kvitto är ju SVINdyrt! Om du inte ska ha nån superflashig pearl lack eller nåt annat konstigt,men vanlig metallic eller dylikt så är det på tok för jävla svindyrt.
Jag lackade hela min YZF600 för 3000 kr utan kvitto, rödmet,svartmet,vit.

tyckte oxå det lät förbannat dyrt skall åka runt till lite andra ställen idag å kolla måste gå att hitta billigare.

Har kawa sjav i fel farg så om jag vurpar eller skadar hojen så at det behøvs omlack ska det bli grønt!! efter 2005 zx6'a med dekaler och allt!

Arctic#1 skrev:
Har kawa sjav i fel farg så om jag vurpar eller skadar hojen så at det behøvs omlack ska det bli grønt!! efter 2005 zx6'a med dekaler och allt!

jo jag hade själv kunna tänkt mig grönt (det är ju så en kawwa ska vara) men jag hade ju köpt nytt blått fint ställ precis innan jag la ikull den :( så då fick det bli nåt som matchade :)

Arctic#1 skrev:
1901605 Har kawa sjav i fel farg så om jag vurpar eller skadar hojen så at det behøvs omlack ska det bli grønt!! efter 2005 zx6'a med dekaler och allt!

den här hojjen hittade jag på blocket idag.. FETsnygg enligt mig! funderar på att "sno" designen till vintern om jag nu köper ny hoj i veckan.. :yoparty

Bifogat

• 4544837903.jpg
    4544837903.jpg
    57.8 KB · Visningar: 85
  • 4510848771.jpg
    4510848771.jpg
    31.3 KB · Visningar: 72
karl_magnum skrev:
2310616 den här hojjen hittade jag på blocket idag.. FETsnygg enligt mig! funderar på att "sno" designen till vintern om jag nu köper ny hoj i veckan.. :yoparty

Som min? helgrön med svart buk?

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back