Ny kort knäppfilm på KetogaN 9 meg

GSXR1100R skrev:
Klicka på www.ketogan.com videos, small video clips åsså denna bild.

Som vanligt är jag först med att kommentera trots 14 andra nerladdningar före mig ?? !!? ? slöfolk!!!

Jag tyckte:

1.För lite vurpor.
2.Mer wheeliesar.
3.Fel musik (det ska vara rätt juh!! fattar vem som helst)

Annars var den helt underbart kul.. och jag skrattade hela tiden! :fyllisar

KetogaN skrev:
Som vanligt är jag först med att kommentera trots 14 andra nerladdningar före mig ?? !!? ? slöfolk!!!

Jag tyckte:

1.För lite vurpor.
2.Mer wheeliesar.
3.Fel musik (det ska vara rätt juh!! fattar vem som helst)

Annars var den helt underbart kul.. och jag skrattade hela tiden! :fyllisar

1. Jag halkade på parkettgolvet i morse... utan hoj & kamera men ändå
2. Gummiblandningen vill inte greppa så bra i hallen
3. Jag visste att det va nåt fel med musikvalet, denna rulle skulle ha haft mera death metal tror jag.

Inte meningen att filmen ska va rolig, här försöker man göra en särrijöss flim :mad:

Kul kul.. alltid lika välgjorda och knäppa filmer.

Såg att du dragit ur pluggen och slängt den i slasken, måste gå rackarns bra den där!!!

snobben skrev:
Bra film :tummenupp
men när du inte har någe ljud så tror jag inte du ens startade monsteret :D
Shit busted :näsblod nej mina grannar uppskattar inte en ylande tvåtaktare inomhus, konstiga människor va :va

Nalken skrev:
Kul kul.. alltid lika välgjorda och knäppa filmer.

Såg att du dragit ur pluggen och slängt den i slasken, måste gå rackarns bra den där!!!
Tack för det, alltid lika roligt när ni berättar att ni gillar våra filmer :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Shit busted :näsblod nej mina grannar uppskattar inte en ylande tvåtaktare inomhus, konstiga människor va :va
Finns det sånna också? hur kan man inte gilla sånna ljud? Hellre att mina grannar kör minimoto än har en hund för fan. Hunden går inte att få tyst på men den där e de bara och trycka på en knapp. :D

Smygreklam för Ullis på diskbänken! Ser fram emot rejsfilm inom kort! :tummenupp . Dock kanske inte så kul att klota med kameran på styrkronan, men Sadam gillar säkert det.

KNAS skrev:
Smygreklam för Ullis på diskbänken! Ser fram emot rejsfilm inom kort! :tummenupp . Dock kanske inte så kul att klota med kameran på styrkronan, men Sadam gillar säkert det.

Japp de vore :tummenupp :D Funderar på å göra samma sak me skotern fast hittar inge bra ställe å sätta den på utifall man skulle köra åt h-vetet :va för de e ju lånad kamera....... Ideer tack

Ketogan vad kosta hjälmkameran?

KNAS skrev:
Vi ska provklota kameran redan nu på Onsdag, 18.00 på www.racehouse.se

Sadam skrev:
Japp de vore :tummenupp :D Funderar på å göra samma sak me skotern fast hittar inge bra ställe å sätta den på utifall man skulle köra åt h-vetet :va för de e ju lånad kamera....... Ideer tack

Ketogan vad kosta hjälmkameran?

Hjälmkameran kostar 4000 och lite till men lite skyddsglas och linsalternativ.. vet faktiskt inte exakt.. men du behöver fortfarande en DV kamera att spela in signalen med..

/KetogaN

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...