Ny kondom...Fast motsatt effekt

Jag lovar att den där uppfinningen är minst 10 år gammal. Jag såg den först på just Aftonbladet för många år sedan.

Läste det där. Män som våldtar kvinnor förtjänar inget bättre, men frågan är om det går avsedd effekt. Kanske har kritikerna rätt i att kvinnorna riskerar att utsättas för ännu grövre våld.

Hmmm, om taggana inte är tillfäckligt vassa för att orsaka sår kan det ju inte vara så farligt. Lite kinky bara. Sen ser det faktiskt inte ut som det skulle vara några problem att ta bort med en kniv.

Kanske skall tydliggöra att jag absolut inte förespråkar våldtäckt...

Läste det där. Män som våldtar kvinnor förtjänar inget bättre, men frågan är om det går avsedd effekt. Kanske har kritikerna rätt i att kvinnorna riskerar att utsättas för ännu grövre våld.
Ja, herr våldtäktsman lär ju inte lite försynt säga "förlåt, guuu va dum jag va nu!" och fråga efter vägen till närmsta sjukhus. Det är mer troligt att tjejen kommer se ut som något från en dålig b-skräckis efteråt :(

Hmmm, om taggana inte är tillfäckligt vassa för att orsaka sår kan det ju inte vara så farligt. Lite kinky bara. Sen ser det faktiskt inte ut som det skulle vara några problem att ta bort med en kniv.
Rent spontant så skulle nog få tjejer vilja att deras våldtäktsman börjar blöda hysteriskt inne i dom... :rolleyes:

Finns en film vid namn Teeth som handlar om en tjej född med tänder.... där nere...
Ingen höjdarrulle skall tilläggas.

Man får hoppas en chey man fått med som kvart i tre-ragg kommer ihåg att plocka ut den där mojängen innan.

:näsblod

Om våldtäktsmannen väljer att använda kondom, varför skulle han välja den:va
Kanske något ja har missat men ja ligger i soffan med feber..

Om våldtäktsmannen väljer att använda kondom, varför skulle han välja den:va
Kanske något ja har missat men ja ligger i soffan med feber..

Grejen är ju att tjejen ska stoppa in den innan hon går ut. När sedan en våldtäcktsman stoppar in den så fastnar den på snorren och sitter med hullingar så det gör djävulskt ont att ta bort den.

Jag tror nog att en ganska stor andel av dom som råkar ut för att få en sådan där på snorren inte skulle tänka på något annat än att det gör djävligt ont. Men å andra sidan. Är dom lite lagom höga är det inte säkert att dom känner sådär värst mycket smärta.

När ryktet börjar gå om att dessa mojänger används lär väl gubbarna inte vara dummare än att dom går direkt på tvåan stället, så frågan är om vad brudarna tjänar på det hela?:va

Frågan är ju om kvinnorna som blir våldtagna, verkligen vill bli ihopsatta med våldtäktsmannen?

När ryktet börjar gå om att dessa mojänger används lär väl gubbarna inte vara dummare än att dom går direkt på tvåan stället, så frågan är om vad brudarna tjänar på det hela?:va

Exakt. Är ju helt omöjligt att försöka förhindra våldtäkter genom olika sorters skyddsmanicker, kan knappast vara speciellt bekvämt heller.

Frågan är ju om kvinnorna som blir våldtagna, verkligen vill bli ihopsatta med våldtäktsmannen?

Fast hullingarna är ju bara vända inåt. Så utåt sett, mot kvinnans kön, är den slät som en vanlig kondom.

Tanken är väl att våldtäktsmannen ska köra in den, hullingarna greppar om organet, mannen skriker av smärta och drar ut den så fort det bara går.
Kvinnan blir förbannad och goe´s Chuck Norris on his ass så att säga.

Exakt. Är ju helt omöjligt att försöka förhindra våldtäkter genom olika sorters skyddsmanicker, kan knappast vara speciellt bekvämt heller.

Visserligen, men kan den hjälpa ett par hundra kvinnor eller så är det klart värt det.

Men våldtäktsmän kommer dessvärre alltid finnas, mer eller mindre.

Last edited:
Visserligen, men kan den hjälpa ett par hundra kvinnor eller så är det klart värt det.

Men våldtäktsmän kommer dessvärre alltid finnas, mer eller mindre.

Kommer nog knappast få något genomslag ändå, tror jag. Hur sugen skulle du själv vara på att stoppa upp ett gummirör i röven varenda du gång du ska ut för att förhindra en eventuell våldtäkt?

Kommer nog knappast få något genomslag ändå, tror jag. Hur sugen skulle du själv vara på att stoppa upp ett gummirör i röven varenda du gång du ska ut för att förhindra en eventuell våldtäkt?

Jag tror den skulle kunna hjälpa många i länder där våldtäkter är vanligare. Ta valfritt afrikanskt diamantexportland t.ex.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park