Ny kommen in i de roliga

MAT(10)S

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2005
Ort
Uppsala
Hoj
KTM Duke & lånad Suzuki 1100
Tjena ny medlem på sporthoj o på mc

De hela startade i början på sommaren. En solig sommar dag såg några mc åkare
köra omkring. Såg både kul och som en ruggig frihet.
Så de apan se vill apan HA. Lång historia kort. Gick till trafikskolan ville bara kolla upp den lite. Kom där ifrån med teori böcker mm. Så tog snöbolls effekten över, bara att rulla me. tänkte hela tiden VILL HA. 10 aug kl:12 KLART :) . Nu vet jag att de var värt all tid + över tid på jobbet. ut o köra lite idag me övning ger färdighet. MC knäcker :Bugar
 
CeltaniC skrev:
Tell me about it, jag har ju förstört allt för mig själv denna sommaren........... :(


Men du lyckades du ta ditt kort?

Själv gick jag ju omkull på uppkörningen så nu får jag antagligen inte en chans till. :(

Vintern känns lååååång! :4skrika
 
Välkommen!! Vet hur det känns o få lappen!! :tummenupp
 
Välkommen!!
Samma sak här...började med en provkörning av en gsf400 en gång i tiden och dagen efter så skrev man in sig på körsskola.. :tummenupp

kör försiktigt!
 
GSXR72 skrev:
hej och välkommen :banana

Vad kör du för hoj då? :)
Kör en Suzuki gsx 1100 från-82 med lite trim, kanske inte den snyggaste men går som satan. (tycker jag iaf) man måste börja med något.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top