Ny kawasaki zzr 1300-1400 cc

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Funker Vogt skrev:
Den borde komma iår med tanke på hur länge xx:an har funnits. Sen tror jag oxo att nya busan kommer. Men visst ser ZX14 fin ut. :tummenupp
Håller med.. :tummenupp
Tror att dom kommer presentera xx på paris-mässan som "top of the line" :banana å givetvis busan:fyllisar..

Enligt ett mail jag fick från MCN idag så kommer hk antalet i nya Kawan att stanna på....195!!!!!!!!! :eek:

Dom testkör den och har dom första strippade bilderna på monsterbågen.

Äh, va fan. Här kommer en del av mailet;

Check out this week's MCN for full details of Kawasaki's new 195bhp ZZ-R1400! As well as the full insight on the bike, we’ve got all the technical information and the world’s first strip-down shot of the bike. Rumours suggest it could be the first production bike ever to hit 200mph. We’ve also got the world’s first pictures of Suzuki’s new Baby B-King 600. The only place you’ll get them is in MCN this week.

stephenj skrev:
När är hojmässan i Stockholm i år?
:va

Har hört nåt om att den kommer att förläggas i Göteborg i år igen pga att det annars skulle krocka med en anna stor mässa i Stockholm, vad för sorts mässa vet jag dock inte.

Lobo Gixxer skrev:
Enligt ett mail jag fick från MCN idag så kommer hk antalet i nya Kawan att stanna på....195!!!!!!!!! :eek:

Dom testkör den och har dom första strippade bilderna på monsterbågen.

Äh, va fan. Här kommer en del av mailet;

Check out this week's MCN for full details of Kawasaki's new 195bhp ZZ-R1400! As well as the full insight on the bike, we’ve got all the technical information and the world’s first strip-down shot of the bike. Rumours suggest it could be the first production bike ever to hit 200mph.

Här har du en "lite strippad" zzr1400/zx14

Bifogat

• zzr1400.JPG
    zzr1400.JPG
    138.5 KB · Visningar: 107
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...