Ny Kawa-förare!

Tabz

TheCreator
Gick med
9 Feb 2012
Hoj
2008 Kawasaki ER6-N
Tjenare Tjenare! :D

Mitt namn är Tobbe, har precis blivit stolt ägare utav en Kawasaki ER6-N ABS -06:a.
Därför tänkte jag bli medlemm här för att få tips om grejor, träffa annat motorcykel folk, och så vidare!

Tyvärr har jag inte mitt kort än, men väntar på en strypning från MC kompaniet så att jag så fort som möjligt kan ta kortet! Tur att det bara är risk etta och två och uppkörning som gäller, tack vare mitt lätta mc kort! :D

Söker Nya polare och snackgalna snubbar här inne! SAMT behöver för tillfället tips på någon/något man kan kontakta för att få custom dekaler tillverkade!

Ha det fint!

Mvh Tabz

Hej och välkommen,

Jag skulle rekommendera dekaltrim.nu där kan du beställa egna dekaler.

Välkommen! Här kan du nog både snacka skit och få svar på alla dina frågor.

Välkommen, ska själv börja på min första säsong (har tjuvstartat lite). Tog kortet i höstas och skaffade hojen i december. Se nu till att inte köra utan strypningen annars kan det lätt bli svårt att låta den vara kvar :brynad

Jag tackar så mycket för detta varma välkomnande! :D :fyllisar :rock
Tack för länk tipsen också!

Haha.. lite tyst såhär.. så har man ju självklart prövat lite granna då man inte e oerfaren utav att köra två hjulat, och kan säga (med mig och 5 st vänner som har mc, även runt 40 års åldern) att denna MC:n är ett perfekt mått på vad som är en blandning på allt bra, samt att den gick väldigt bra haha ^^ Stor rekommendering om ni vill ha något bra! ER6-F Ska ju vara fin också ja! :D Lycka till!

Välkommen in... liten galen del av universum så här års men det lättar så fort alla börjar köra. Själv började jag i går och lyckan är STOR :D

Tackar tackar! Haha jo jag förstår dig! Jag längtar fruktansvärt mycket tills jag får rulla iväg själv på pärlan och känna på lite outforskad asfalt! :D Synd bara att skolorna inte öppnat än! :huvet

För övrigt så undrar jag om tips för att hitta "The joker" Tankpad till hojjen! går inget bra :(

Denna bilden är mitt mål:
http://www.myfreewallpapers.net/movies/pages/batman-the-dark-knight-joker-02.shtml

Sedan letar jag även efter någon som kan göra egna dekaler då jag skulle vilja ha en liknande bild med texten "why so serious" till att sätta på sidorna utav hojjen :)

Uppskattat om någon känner till något!

Last edited:
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026