Ny jävla hoj!!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Så jäklar gött. Upp i ottan runt halv sex imorse. Fogerty hämtar mig och vi drar iväg mot Stenkullen för att lasta in flugan som ligger och sover på hans garageuppfart.

Mot Gävle. ca 54 mil nordost och sex timmar senare är vi framme. Under resans gång testades frukost på Macdånnalds. Konklusion kolon: Det smakar skit och är svindyrt. Sedan framme i Gävle väntar en rundrajd i stan för att komma till hojens dåvarande ägare.

Allt verkar vara enligt de uppgifter säljaren gett mig, alltså bara att provköra för att sedan slanta upp kalaset...

Hemgång med omväg innan hamburgerian MAX. Konklusion kolon igen: Jävla överrepresenterat plejs. Det tar bara tid. Donken är minst lika gott.

Färden hemåt startar och vo kör mot Sandviken för att tanka. Många guppiga och hoppiga vägar senare anländer vi Göteborg. Konklusion kolon kolon: Sicken jävla hoj! Sicket chassi! Sicken motor! Varför har jag inte haft en sådan här tidigare... Nä, jag är som ett barn på jul. trots 70 mil i sadeln. Min rygg och mitt axelparti har precis fått en tramadol. Fakk yäh. Nu blire sova. Imorrn blire putz.

Tack Fogerty och Flugan för en finfin dag. UnderDOG får en puss för transport av bolton samt fina ord om min nya kärlek. :hej

Last edited:
Grym hoj, maddafakka! :tummenupp

Grattis till nytillskottet, hoppas även fadern mår bra efter förlossningen!

FÖRGÖRAREN :yoparty

Jao det var en fin hoj, med tanke på priset så får man ta lite repor. Det går ju å fixa till om man vill :yoparty

Se nu till å slite lite på sidorna av däcken, det blev ju mycket E20 å E6 igår :hihi

Riktigt fin! Och matchar skinnstället gör den ju oxå :banana

Grattis! Hoppas ni hinner få många sköna mil tillsammans innan vintern!

Mögel skrev:
Grattis...

Jävligt snygg hoj... :tummenupp
Går den nått bättre än din 600 då???
Hel otroligt mycket bättre. Som natt och dag.

Jag skulle dock absolut inte råda någon att köra denna best tidigt i sin karriär. Man måste ha stor respekt för hojen. Den går så innihelvete.

Skrutten skrev:

Grattis! Hoppas ni hinner få många sköna mil tillsammans innan vintern!
Ja, lite posörgay har man väl blivit. Fast å andra sidan har denna färgsättningen varit favorit sedan barnsben. Att jag dessutom hade ett liknande ställ var bara en bonus. :)

Det kommer nog bli ett par mil innan vinter. Det får vi hoppas.

Hur går det med axeln nu då?

hållundan skrev:
Ja, lite posörgay har man väl blivit. Fast å andra sidan har denna färgsättningen varit favorit sedan barnsben. Att jag dessutom hade ett liknande ställ var bara en bonus. :)

Det kommer nog bli ett par mil innan vinter. Det får vi hoppas.

Hur går det med axeln nu då?

Det är väl inte gay med att matcha ställ och hoj? :rolleyes: Jag matchar
ju den svarta TL:en med svart ställ.. :yoparty

Jotack, axeln börjar funka igen. Tillbaka på hoj sen en månad och sen nån vecka har jag även börjat fuska med volleybollen igen. Har gått mycket bättre än förväntat faktiskt.

Last edited:
hållundan skrev:
Hel otroligt mycket bättre. Som natt och dag.

Jag skulle dock absolut inte råda någon att köra denna best tidigt i sin karriär. Man måste ha stor respekt för hojen. Den går så innihelvete.

Men har inte den bara 73kw :va
Ja ja om två år köper jag mig en gsxr fast det blir nog en 1000, När jag får tungt A kort.. :)

Skrutten skrev:

Som tur är matchar det inte 100%, då hade det sett ut som en camping familj där hela familjen har matchande träningsovraller.

Mögel skrev:
Men har inte den bara 73kw :va
Ja ja om två år köper jag mig en gsxr fast det blir nog en 1000, När jag får tungt A kort.. :)

73kW?? Låter lite lite va? Min förra kawa 636 hade ju 89kW har jag för mig.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8