Acid Nation
Utan tvekan!
Tjena!
Den 8/8 skedde det! Lappjäveln i näven och världens största smile var resultatet efter första uppkörningen
Efter att idag (läs igår) ha avverkat ~25 mil på min vackra tös insåg jag att livet är mycket mysigare på 2 hjul.
Är själv en 23-årig grabb boendes en bit utanför Hässlehåla men är Helsingborgare själamässigt och kör således i HGB-trakterna. RoH verkar ju vara ett salt gäng och jag hoppas att kunna hänga med på någon tisdagstur i framtiden och ta del av galenskaperna?
Gazza lugnt hojfolk!
Den 8/8 skedde det! Lappjäveln i näven och världens största smile var resultatet efter första uppkörningen
Efter att idag (läs igår) ha avverkat ~25 mil på min vackra tös insåg jag att livet är mycket mysigare på 2 hjul. Är själv en 23-årig grabb boendes en bit utanför Hässlehåla men är Helsingborgare själamässigt och kör således i HGB-trakterna. RoH verkar ju vara ett salt gäng och jag hoppas att kunna hänga med på någon tisdagstur i framtiden och ta del av galenskaperna?
Gazza lugnt hojfolk!

Hoppas att jag lär mig köra i regn nästa säsong.. på bana då!
Jag höll på att klippa en stor svart hund på söderåsen, men som tur var så sprang ägaren till hunden ut till vägkanten och ropade tillbaka hunden kvickt!! Annars hade den blivit HOT DOG!!