Ny i Uppsala (eller egentligen inte)

Warburton skrev:
Välkommen!

Stannar du vid pumen så finns det en stoor chans att du kommer få sällskap.

Lotta skrev:
2103512 Fast Ullis och jag tänker börja hänga vid ett fik istället. Typ Fågelsången. :)
Heh. När Uarr fick sitt eget forum på SH.com så var just Fågelsången det ställe där vi skulle träffas på. Det hände dock aldrig.

Lindén skrev:
2104468 Sitta ihop o sitta ihop...
Farsan min var lagom glad när han fiska upp mig!
Fasen tack än en gång för hjälpen har aldrig garvat så mycket i efter hand som när du kom o gick med kedjan i näven!
Gäsa om dig iaf men på sista rundan kan man säga du klådde mig med HÄST längder :D

Ja, du ville ju rejsa ju, jag tyckte att du behövde kedjan åtminstone på sista racet . Bäst av 5, sista på WO, kedjan du vet, och min kedja hade jag kvar med alla kedjelåsen.

mvh

Warburton skrev:
Hej..

Jag har i 3 och ett halvt års tid pendlat mellan Sthlm & Uppsala, men bor nu sedan januari mestadels i Uppsala och ska idag ta upp min hoj dit.

Så det vore kul att träffa lite hojfolk även i Ua-trakten! Om i är några som ska sticka ut och köra nån gång snart så hakar jag gärna på!

Sen undrar jag också: Finns det i Uppsala nån återkommande grej, typ som hänget vid McD/Sveav i Sthlm?

Vi ses!
/Kalle

Hej hej...

Kul med en pendlare till...
Åker nästan dagligen till Kalhäll!

AWn är väl på upphällningen nu.
Gör ett försök till den 26/4 men sen är det nog över för denna säsongen!
Och det är inte bara hyffsat regelbundet utan konstant varannan Onsdag ojämn vecka! :)

Lotta skrev:
2103512 Fast Ullis och jag tänker börja hänga vid ett fik istället. Typ Fågelsången. :)

Ska ni agera panelhönor där? :D
Klä er ordentligt så ni inte får fågelinfluensan!
Kan man få en kaffegök där?

(Fy fan va tåkig jag är :tungan )

Jag försöker nu sent omsider ta mig in till stan och hitta till pumpen, så får jag väl se om det är nån där.

/Kalle - utan hastighetsmätare...

Warburton skrev:
2107735 Nähä, där var det ju inget hojfolk nu...
Nä, störst sannorlikhet är vissa tider på kvällen eller sena e.m. - mitt på dagen jobbar folk eller är ute och kör (i bästa fall). :)

nja, söndagar så finns det kanske folk där! Fast vill man ut o köra så brukar man
vara vid pumpen vid 12 - 13. Om inte tidigare är aviserat : )

*/ ?>
Back