Ny i Stockholm (kanske)

stockhaus

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Honda CBR600RR
Tjena!

Här kommer en 24 årig Boråsare som eventuellt flyttar upp till huvudstaden efter nyår om allt löser sig.
Kör en svart Z750 av 2010 års modell, är sportintresserad och dricker gärna ett par öl en ledig dag.

Hoppas att det finns några andra med samma intresse? :tummenupp

Finns det dessutom någon som har ett tips om någon som söker en inneboende så hade det varit kanon :)

Nu är ju jag kille så jag tänker inte vara först med att göra de... Men undra hur många som kommer skriva "Ligga?" och hur många kommer att skriva "Borra?" :va
Borde finnas nån slags poll typ där man kan se resultatet sen... :D

Schysst kontaktannons för övrigt! :tummenupp

Stockholm tar inte emot Boråsare! :fakta

haha nä men välkommen ska jag säga, halva släkten är från Borås så du är inte ensam om att flytta från det stället. Det gjorde farsan också.

Om du vill dricka öl är det väll bara att hänga med på AW:n idag. (Se AW tråden om du går till stockholmsforumet)

(mad_skillz är homo, han förnekar det bara när han inte vill skriva ":ligga?" för att han är rädd att folk ska komma på att han är gheej)

:borra?

Vaddå "eventuellt"? Bestäm dig innan du fyller våra hjärnor med förhoppningar om nytillskott på lammköttshyllan!:gnissla
Och jag är övertygad om att det finns INGEN här på SH som skulle dricka öl eller annat alkoholhaltigt! Nä, tacka vet jag nattvardsvin, det får man minsann serverat i lagoma portioner. Och så lite smaklöst tilltugg, det är grejer det!:yoparty
Tror du mig inte?? Kom på AW så får du se med egna ögon. Pastor Jorma brukar hålla mycket djupa predikningar om livet och frid på jorden. Du kanske lär dig nåt! :slicka:fakta

:tuttar (hoppsan...)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...