Ny i Götet

motorboy

Hojlös
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda CBR 954 RR -02 *såld*
Hej alla!

Har varit medlem ett tag, men bara tjuvläst trådar utan att bidra med något själv.

Jag bor i Göteborg och ägnar mig till vardags åt att jobba på Duells (som är Sveriges största grossist för MC-prylar). :hihi

MC-kortet är drygt ett år gammalt, och jag kör en VFR 800 V-Tec -02 (jag vet, om det fanns ett forum som hette sporttouringhoj.com så borde jag varit medlem där istället). Jag har tänkt byta upp mig till något sportigare till nästa säsong. :squid

Ha det så länge!

Tackar!

Det stämmer att vi söker en produktchef, för Moped-prylar. Kanske kan vara något för ett moppefucko :D , men det är nog inget för den som egentligen är MC-intresserad.

Långa farbron skrev:
Välkommen
Tror inte VFR är några problem. :)

Duells sa du,såg att ni sökte en produktchef,kan det va något tro?

motorboy skrev:
Tackar!

Det stämmer att vi söker en produktchef, för Moped-prylar. Kanske kan vara något för ett moppefucko :D , men det är nog inget för den som egentligen är MC-intresserad.

I´am a moppefucko :banana

Nej men ärligt,det är jag inte :3freak :lol

:tummenupp
motorboy skrev:
Hej alla!

Har varit medlem ett tag, men bara tjuvläst trådar utan att bidra med något själv.

Jag bor i Göteborg och ägnar mig till vardags åt att jobba på Duells (som är Sveriges största grossist för MC-prylar). :hihi

MC-kortet är drygt ett år gammalt, och jag kör en VFR 800 V-Tec -02 (jag vet, om det fanns ett forum som hette sporttouringhoj.com så borde jag varit medlem där istället). Jag har tänkt byta upp mig till något sportigare till nästa säsong. :squid

Ha det så länge!
välkommen :yoparty

motorboy skrev:
Hej alla!

Ha det så länge!

Vad är det för fel på VTECen då? Har du för mycket pengar och vill betala mer i försäkring :va

Duells, hum då kan väll du fixa lite rabatt år oss, schyrre….

Välkommen!

Det är absolut inget fel på V-TECen, och för mycket pengar har jag definitivt inte heller. :( Men mina polare mobbar mig för min touringhoj, och jag är väldigt lättpåverkad :tungan

Äh, det är ju kul att byta bara. Försäkring brukar gå att lösa på nåt sätt.

triple skrev:
Vad är det för fel på VTECen då? Har du för mycket pengar och vill betala mer i försäkring :va

Välkommen!

Jag kan bara fixa rabatt till familj och nära vänner. Men om du förvandlar dig till en :tuttar och kommer hem till mig nån kväll så löser vi det :D

triple skrev:

Välkommen!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...