Ny i Göteborg

Liljestrand

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki ER-5
Hej.
Jag är en glad flicka som precis har flyttat till göteborg. Cykeln är kvar i Västerås över vintern men i vår får den följa med ner. Det är lite surt att behöva ta sig fram med en vanlig cykel när det är så många fina hojar överallt.
Men det är tyvärr så att jag inte känner någon med a-kort här. Så om det är någon som vill visa mig några fina mc-vägar runtomkring här i vår skulle jag bli jätteglad! Det är ju alltid roligare att åka när man är fler!

Ha det bra!
 
Välkommen hit :banana

Du är hjärtligt välkommen till oss i Göteborgsdelen på forumet.

Det brukar köras varje helg ifrån GP (göta platsen) vid 1200 kolla också åktråden och fikatråden om du vill hänga på.

:hej
 
Liljestrand skrev:
Hej.
Jag är en glad flicka som precis har flyttat till göteborg. Cykeln är kvar i Västerås över vintern men i vår får den följa med ner. Det är lite surt att behöva ta sig fram med en vanlig cykel när det är så många fina hojar överallt.
Men det är tyvärr så att jag inte känner någon med a-kort här. Så om det är någon som vill visa mig några fina mc-vägar runtomkring här i vår skulle jag bli jätteglad! Det är ju alltid roligare att åka när man är fler!

Ha det bra!

Vi är många och roliga!! KOlla in gbg-delen!! :Bugar :tummenupp

Välkommen!!
 
Hej och välkommen:hej.
 
Välkommen!

Klart att du ska få se våra bästa vägar. Vid närmare eftertanke så är ju iofs alla väger i den här staden mer eller mindre byggda för att åka hoj på.

Ber du snallt Långa farbrorn att valla runt dig så gör han säkert det. MEN du ska passa dig för honom. han är en farlig man med flat-top frilla.

Att han är galen i barn och gamla tanter gör ju inte saken bättre heller.

Seså, locka ut honom med ltie glass så har du snart en kompis för livet :tummenupp
 
Liljestrand skrev:
Hej.
Jag är en glad flicka som precis har flyttat till göteborg. Cykeln är kvar i Västerås över vintern men i vår får den följa med ner. Det är lite surt att behöva ta sig fram med en vanlig cykel när det är så många fina hojar överallt.
Men det är tyvärr så att jag inte känner någon med a-kort här. Så om det är någon som vill visa mig några fina mc-vägar runtomkring här i vår skulle jag bli jätteglad! Det är ju alltid roligare att åka när man är fler!

Ha det bra!

Vi förlåter dig
 
Välkommen till stan!
Släng en kik på www.wcx.nu nån gång ibland också. Där finns forum för sporthojskörningar i gbg-trakten. :banana
 
Wälkömmen! :)

Också chalmerist, men i sluttampen. Bor du möjligtvis i ostkupan, Kallebäck?
 
Välkommen, välkommen!

Som sagts tidigare, kolla in GBG-delen! Där finns massa svammel och lite information om körningar och fika etc.... :)
 
Välkommen till Götet!!! Vaffö inte ta ner hojen nu :confused: ? De e långt till våren!
Bara höra av sig om man vill åka... :banana
 
tack :)!
Här känner man sig verkligen välkommen!
Nu blev jag ännu mer sugen att åka hem i helgen och hämta hojen..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top