Ny i gänget!

Micke K

En sån där trimgubbe...
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Sjuntorp
Hoj
SV1000N
Hej alla!

Ska köpa båge så det känns naturligt att ramla in här. Lite om mig:

26 år, bor i Borås och har en liten firma som heter MK-R, vässar turbobilar.
Jobbar dygnet runt för övrigt så jag kommer nog titta in här en del.

Ha det fint!

Mvh Mike
 
amullo skrev:
Japp. Här är alla trevliga! :)

Willkommen.

Så. Vilken typ av MC funderar min herre på??

Skratta inte nu men jag ska köpa en Enduro och plocka på gatdäck.
Är totalt fartgalen så det blir nog ingen R-hoj tyvärr, kommer inte överleva det.

Mvh Mike
 
ja e fart galen ja me men nu ska min sköna pärla lämna platsen i garaget för en streetfighter/motard för ja tycker att de blir alldeles för dyrt me en vurpa när man leker så om du skulle köpa en R-hoj så kommer man ifrån åka fort grejen men vill man tillbaka så e de ju bara å byta hoj!! lycka till me kortet!!
 
Eii Micke-mannen har hittat hit. :tummenupp
Välkommen får man väl säga till Borås egen lilla trimguru. ;)

Du får jag låna en momentnyckel av dig igen . :rolleyes:
 
Välkommen, gamle man. Snart kommer jag förbi garaget så får du fixa min framvagn.
 
Ha,Ha! McBiatch och Goofy, ni är roliga! :lol
Kom förbi bara, låna på. Kan kolla på Ådin nån dag oxå.

Ni andra: Bugar och bockar! :tummenupp

Mvh Mike
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top